رئیس حوزه قضایی اسفرورین خبر داد
رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشمگیری داشته‌ایم، گفت: جرائم خشن از جمله نزاع‌های دسته جمعی و استفاده از سلاح‌های شکاری تا حدود 80 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۵۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 21 January 2018

 جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با همکاری مردم فهیم بخش اسفرورین و فرهنگ‌سازی توسط مسؤولان و روحانیون دلسوز و تلاش همکاران قضایی و اداری این حوزه قضایی جرایم در این بخش کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشمگیری داشته‌ایم، افزود: جرائم خشن از جمله نزاع‌های دسته جمعی و استفاده از سلاح‌های شکاری تا حدود 80 درصد کاهش داشته است.

رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ‌سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم با بکار گیری عناصر مؤثر و با نفوذ بین مردم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم موجب کاهش جرائم بوده است.

افشاری با اشاره به نقش مهم مردم در کاهش جرائم تصریح کرد: اگر جامعه در مقابل جرم و آسیب بی‌تفاوت باشد زمینه ارتکاب جرائم عمومی افزایش پیدا می‌کند و مقابله با بزهکاری تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست و مردم و سایر سازمان‌ها با مشارکت جمعی نقش مهمی در پیشگیری و مقابله ایفا می‌کنند.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در جهت برقراری امنیت برای مردم با همکاری آن‌ها هنجارشکنان را شناسایی و قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار