رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از اول دی ماه سال جاری تعداد چهار هزار و 346 فقره ثبت‌نام بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌یاب در کل کشور انجام شده که از این تعداد 161 فقره در استان در بخش صنعت بوده است.
کد خبر: ۵۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و بانک‌های عامل در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: 371 واحد صنعتی و کشاورزی در استان قزوین تاکنون به مبلغ 263 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته 14 فقره از تسهیلات متقاضیان بانک‌های ملی، تجارت، صادرات، سپه و سینا توسط کمیته کارشناسی بازدید شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: از اول دی ماه سال جاری تعداد چهار هزار و 346 فقره ثبت‌نام بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌یاب در کل کشور انجام شده که از این تعداد 161 فقره در استان در بخش صنعت بوده است.

پرزحمت تصریح کرد: تاکنون 287 فقره در کل کشور در بخش گردشگری ثبت‌نام شده که از این تعداد 12 فقره آن مربوط به استان قزوین است.

در ادامه جلسه رفع موانع تولید امروز رفع مشکلات معوق بانکی دو واحد صنعتی و گردشگری با حضور بانک‌ها و مسؤولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار