از 2 بهمن سال جاری صورت می‌گیرد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از افتتاح نخستین نمایشگاه شیرینی، شکلات، نوشیدنی، لبنیات و صنایع غذایی از دوم تا ششم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 21 January 2018

 هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از افتتاح نخستین نمایشگاه شیرینی، شکلات، نوشیدنی، لبنیات و صنایع غذایی از دوم تا ششم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که به مدت پنج روز با هدف ارائه آخرین تولیدات حوزه صنایع غذایی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه شیرینی، شکلات، نوشیدنی، لبنیات و صنایع غذایی با حضور بیش از 60 واحد تولیدکننده و عرضه‌کننده صنایع غذایی برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی جنب صدا و سیما برای بازدید عموم علاقمندان آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اضافه کرد: فضای این نمایشگاه سه هزار و 600 متر مربع بوده که با هدف دسترسی بهتر مردم به مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز، ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، تنوع در انتخاب و خرید، سهولت در انتخاب کالاها، تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان در راستای تولید کیفیت کالاهای داخلی و غیره اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار