در راستای همكاری‌های مشترک صنعتی صورت گرفت
در راستای همكاری‌های مشترک صنعتی، علمی و پژوهشی در جهت ارائه خدمات به واحدهای صنعتي فی‌مابین مؤسسه آموزش عالی كار واحد قزوين و حوزه معاونت صنايع كوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین منعقد شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، در راستای همکاری‌های مشترک صنعتی، علمی و پژوهشی در جهت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی فی‌مابین مؤسسه آموزش عالی کار واحد قزوین و حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین منعقد شد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه اظهار داشت: تعریف وانجام اولویت‌های پژوهشی مشترک، همکاری در خصوص طرح‌های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی و تورهای صنعتی برای دانشجویان و متخصصان طرفین بر حسب نیاز، همکاری در معرفی و عرضه محصولات دانش بنیان در بازار به عنوان کالای ایرانی، همکاری جهت شناسایی مشکلات حوزه صنعت و رفع آن، همکاری در شناخت و ارائه آمار و اطلاعات بازارهای (بازار عرضه و تقاضا) داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید از مدرک‌گرایی و پشت میزنشینی به سمت مهارت‌آموزی و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی سوق یابند و با بخش‌های مختلف و آشنایی با دنیای واقعی کار با تلفیق علم، فن، هنر و مهارت و با قرار گرفتن در فضای واقعی کسب و کار قطع به یقین زمینه اشتغال پایدار را برای خود فراهم می‌کنند.

در ادامه حسن اسدی قائم‌مقام مؤسسه آموزش عالی کار با اشاره به تعهدات این مؤسسه اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی با رعایت استانداردهای متداول، ارائه مشاوره توسط اساتید و متخصصان دانشگاه به واحدهای صنعتی، عضویت تمام واحدهای صنعتی معرفی شده از سوی شرکت در کلینیک صنعت در راستای ارتباط صنعت و مراکز صنعتی با دانشگاه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه به امضای حمیدرضا خانپور رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و حسن اسدی قائم‌مقام مؤسسه آموزشی عالی کار رسیده و برای اجرا در حوزه صنعت و دانشگاه ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار