در جلسه شورای شهر قزوین
شهردار قزوین گفت: بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین با اعتبار 635 میلیارد تومانی تقدیم شورا شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، علی صفری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین را تقدیم حکمت‌اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین کرد.

شهردار قزوین اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین براساس اقتصاد مقاومتی و همچنین درآمدهای پایدار، نگاه محله‌محوری، برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین و برنامه ششم توسعه کشور تدوین شده است.

علی صفری ادامه داد: در بودجه یاد شده اصلاح ساختار سازمانی، جلوگیری از اسراف و هزینه‌ها، توسعه زیرساخت‌های شهری، توسعه عدالت در مناطق کم‌برخوردار و ساماندهی مناطق منفصل شهری از مهم‌ترین شاخص‌های اصلی بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین است.

وی بیان کرد: بودجه با رقم 635 میلیارد تومانی تدوین شده که نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته که هزینه‌های جاری آن 30 درصد و عمرانی 70 درصد است.

شهردار قزوین اضافه کرد: 219 پروژه در بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین پیش‌بینی شده که 57 پروژه در حوزه معاونت عمرانی، 33 پروژه ترافیکی و 31 پروژه خدمات شهری است.

صفری خاطرنشان کرد: تلاش کردیم بودجه به سمت بودجه‌ریزی عملیاتی سوق پیدا کند و همچنین حسابداری شهرداری براساس تعهدی تعدیل شده باشد که تحقق این مهم موجب شفاف‌سازی بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری قزوین است، عنوان کرد : حذف هزینه‌های غیرضروری و مناسب‌سازی معابر برای افراد کم‌توان جسمی و حرکتی از دیگر اولویت‌های این نهاد است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه در بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری قزوین تلاش کردیم سازمان‌های شهرداری به سمت خودکفایی حرکت کنند، مطرح کرد: کمک این نهاد به سازمان‌ها نسبت به سال گذشته افزایش ناچیزی بوده است.

صفری تصریح کرد: سرانه بودجه 97 در شهرداری قزوین بری هر شهروند یک میلیون و 600 هزار تومان بوده که این مطلب بیانگر این است که وضعیت این شهر جزو شهرداری‌های برتر کشور است.

وی به پروژه‌های شهرداری قزوین در سال 97 اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری و تقاطع امام رضا(ع) از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

شهردار قزوین گفت: برخی پروژه‌ها به دلیل اینکه طولانی شدند خسارت به شهرداری قزوین وارد می‌کنند به همین دلیل تلاش در تکمیل آن‌ها داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار