شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سال آینده دو برابر شده تا گام‌های خوبی در حوزه هنری، ورزشی و فرهنگی برداشته شود.
کد خبر: ۵۵۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، علی صفری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین اظهار داشت: در سال آینده تلاش می‌کنیم تا پروژه‌هایی از جمله فاز نخست ساختمان شهرداری قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین و پل امام رضا(ع) را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افتتاح ساختمان ستاد اقامه نماز، خانه‌های فرهنگ، پارک‌های جیبی را از دیگر پروژه‌ها در سال 97 برشمرد و گفت: در بودجه یاد شده تلاش می‌شود این پروژه‌ها اجرایی گردد تا خدمات مؤثری به شهروندان قزوینی ارائه شود.

شهردار قزوین به اعتمادسازی شهروندان قزوینی و شهرداری قزوین اشاره کرد و افزود: با تحقق این مهم می‌توان مطالبات مردمی را سریع‌تر وصول کرد تا خدمات مؤثری به آن‌ها ارائه شود.

صفری خاطرنشان کرد: تلاش شده نیازهای شهروندان قزوینی در بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین لحاظ شده تا بتوانیم اقدامات مؤثری را برای برآورده کردن این نیازها انجام دهیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری در سال آینده نگاه ویژه به موضوع‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اضافه کرد: به همین دلیل بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سال آینده 22 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سال گذشته 11 میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: این بودجه دو برابر شده تا بتوانیم گام‌های خوبی را در حوزه هنری، ورزشی و فرهنگی برای شهروندان قزوینی برداریم.

صفری با اشاره به اینکه درآمد منطقه یک شهرداری قزوین نسبت به دو منطقه دیگر کم است، تصریح کرد: با این وجود در بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین پیش‌بینی شده که زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در منطقه یک نسبت به مناطق دیگر بیشتر باشد.

صفری توضیح داد: حوزه گردشگری در بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین رشد قابل توجهی داشته است و همچنین خدمات شهری افزایش 57 درصدی دارد تا بتوانیم خدمات مورد نیاز شهروندان قزوینی را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: بودجه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین 180 درصد و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین 190 درصد در سال آینده افزایش می‌یابد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه فضای سبز با هدف افزایش نشاط و شادابی شهروندان قزوینی رشد 66 درصدی نسبت به سال 96 در بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین روبه‌رو هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار