به دلايل نامشخصی
فرمانده شيفت ايستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در جاده اقبالیه قزوین، مصدوميت تنها سرنشين این خودرو را در پی داشت.
کد خبر: ۵۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، تقی کریمی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه 125 در ساعت 17:03 دقیقه روز جمعه 29 دی ماه سال جاری، از وقوع این حادثه در جاده اقبالیه قزوین ـ نرسیده به سه راهی چوبیندر خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله و در کوتاه‌ترین زمان دو اکیپ عملیاتی از آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و هشت چوبیندر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی در خصوص این حادثه گفت: در جریان این سانحه رانندگی یک دستگاه خودروی پراید به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و پس از انحراف از مسیر و واژگونی در لاین یک جاده متوقف می‌شود.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مطرح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث بعدی با نصب علائم هشداردهنده در اطراف صحنه حادثه و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حریق و حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

کریمی در ادامه یادآور شد: تنها سرنشین مصدوم شده این خودرو خانم 28 ساله که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه سر شده بود؛ قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد.

این مسؤول تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه امن جاده، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهنمایی داده و به مأموریت خود پایان دادند.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شهروندان درخواست کرد: نسبت به رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مجاز وسیله نقلیه در تمام ساعات شبانه‌روز دقت کافی را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار