رئیس دانشگاه پیام نور قزوین:
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: با استمداد از سازمان مرکزی پیام نور و همچنین با مساعدت مسؤولان شهرستان آبیک درصدد هستیم نسبت به اجاره یا خرید ساختمان آموزشی مناسب سریع‌تر اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از آبیک، رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین از دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک بازدید کرد.

رضا رسولی‌شربیانی در نشستی صمیمی با حسن خودروان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک و کارکنان این دانشگاه، از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

وی مشکلات واحد دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک به ویژه وضعیت ساختمان فعلی دانشگاه، نحوه حضور دانشجویان در این ساختمان، برنامه‌ریزی تحصیلی و کیفیت تشکیل کلاس‌ها در ترم جاری را بررسی کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت استراتژیک شهر آبیک بیان کرد: این شهرستان از سمت شرق و پایتخت، پیشانی استان بوده و ظرفیت جذب دانشجو و رشته‌های جدید را دارد.

رسولی‌شربیانی افزود: درصدد هستیم در شرایط دشوار کنونی با رایزنی‌های گسترده و با استمداد از سازمان مرکزی پیام نور و همچنین با مساعدت مسؤولان شهرستان آبیک، نسبت به اجاره یا خرید ساختمان آموزشی مناسب سریع‌تر اقدام کنیم.

این مسؤول ضمن قدردانی از نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی مبنی بر دستور صریح آنان در نشست شورای شهر 13 دی ماه سال جاری در شهرداری آبیک و تأکید بر تقویت دانشگاه پیام نور شهرستان آبیک اشاره کرد و افزود: حق و حقوق دانشجویان پیام نور این شهرستان باید حفظ شود.

در این جلسه و بازدید، حسن خودروان سرپرست دانشگاه پیام نور آبیک که رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین را همراهی می‌کرد، ضمن قدردانی از مسؤولان استانی و محلی، حفظ تنها دانشگاه دولتی در شهرستان آبیک را مطالبه عمومی مردم ذکر کرد و مساعدت و اقدام عاجل مسؤولان برای رفع مشکلات دانشگاه، به ویژه در نظر گرفتن مکان آموزشی درخور شأن دانشجویان را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار