استاندار قزوین:
استاندار قزوین در دیدار از همسران جانبازان 70 درصد، سعید جدلی‌ها و سیدعطاالله حسینی گفت: پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند که شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان بوده و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، روز پرستار از همسران جانبازان 70 درصد سعید جدلی‌ها و سیدعطاالله حسینی دیدار کردند.

در این دیدارها استاندار قزوین گفت: به مناسبت روز پرستار خدمت همسران جانباز رسیدیم تا این روز را به آن‌ها تبریک گفته و از زحمات وصف‌ناپذیرشان تجلیل کنیم.

عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند، افزود: آن‌ها از عزیزانی پرستاری می‌کنند که بخشی از بدن خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، به همین دلیل کارشان ارزشمند و بزرگ است.

وی بر اهمیت دیدار با خانواده‌های شاهد و جانباز تأکید کرد و گفت: ما به این دیدارها احتیاج داریم تا یادمان نرود، امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مدیون چه بزرگ مردانی هستیم.

در ادامه این دیدار جانباز حسینی مطرح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از نایل شدن به درجه جانبازی، سختی‌های بسیاری متحمل شدیم و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: ولی آنچه جانبازان را سرزنده نگه می‌دارد، دیدار مسؤولان از ماست که نشان می‌دهد شما عزیزان ما را فراموش نکرده‌اید و این ارزشمند است.

جانباز دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همسران جانبازان، شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند که جا دارد از ایثارگری‌های آنان تجلیل شود.

در این دیدارها جانبازان به بازگویی خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در ادامه استاندار قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همسران جانبازان تجلیل کرد.

گفتنی است، در این دیدار عبدالرضا میقانی مدیرکل حوزه استاندار، مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین و معصومه مرادیان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، رضا سجادفر مشاور استاندار در امور ایثارگران و حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار