مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل شهرداری قزوین خبر داد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در 16 تقاطع شهر قزوین تابلوهای چراغ راهنمایی هوشمند جمع‌آوری شده و به جای آن‌ها تابلوهای آویز راهنمای معابر نصب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای معابر در نقاط مختلف شهر یکی از دستور کارهای مهم سازمان به شمار می‌رود زیرا این تابلوها نقش کلیدی در هدایت رانندگان به ویژه مسافران ایفا می‌کند.

وی افزود: با توجه به ضرورت وجود تابلوهای راهنمای معابر در تقاطع‌های شهر، 16 تقاطع شهر انتخاب شده که تابلوی چراغ راهنمایی هوشمند این تقاطع‌ها جمع‌آوری و پس از آن تابلوی راهنمای معابر در این تقاطع‌ها نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: پیش از این در تقاطع‌های شهر فقط تابلوی چراغ راهنمایی هوشمند وجود داشت که با جمع‌آوری این تابلوها و نصب تابلوهای راهنمای معابر گام مهمی در راستای هدایت رانندگان برداشته می‌شود.

جهانگیری یادآور شد: نصب تابلوهای راهنمای مسیر در تقاطع‌ها ضمن هدایت مسافران موجب کاهش بار ترافیکی تقاطع‌ها می‌شود که همین امر کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مدت زمان سفرهای درون‌شهری شهروندان را هم به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار