مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت : به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) مدرسه 12 کلاسه خیر ساز در شهرستان نظرآباد با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 24 January 2018

به گزارش تابناک : حسن مهرانی افزود: در آستانه گرامیداشت ایام الله فجر و ولادت اسوه صبر و پایداری این مدرسه که توسط خیر گرانمایه حاج حسن صراف زاده احداث شده با حضور خانواده معظم شهدا، خیرین نیک اندیش و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. وی اظهار کرد: این مدرسه خیری دارای 20 کلاس درس ، سالن اجتماعات و کنفرانس ، سرایداری، سرویس بهداشتی ، آزمایشگاه ، کارگاه ، دفتر معلمین ، معاونین و مدیر می باشد.
وی بیان کرد : این مدرسه خیر ساز در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع ساخته شده و جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان در شهرک فرهنگیان نظرآباد به آموزش و پرورش نظرآباد تحویل داده شد. وی ادامه داد: در این برنامه مسئولان به پاس زحمات و قدردانی از همت والای این خیر مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی به رسم یادبود لوح سپاس و تندیس یادگاری به خیر گرانمایه حاج حسن صراف زاده اهدا کردند.در این آیین دانش آموزان این مدرسه خیر ساز ندای لبیک یا زینب (س) سر دادند و بار دیگر با آرمان های امام راحل ،شهدای گرانقدر و ولایت تجدید میثاق کردند. شهرستان نظرآباد 28 هزار دانش آموز دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار