هفت نفر از سنگ‌نوردان خراسان شمالی در مسابقات کشوری جام فجر امسال در جدال با حریفان خود توانستند یک مدال طلا و نقره کسب کنند.
کد خبر: ۵۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 27 January 2018

سنگ نوردی

۱۴۰ سنگ‌نورد از سراسر کشور در ماده سر طناب با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایندگان خراسان شمالی توانستند با عملکرد قابل‌قبول خود مدال‌های طلا، نقره و هشتمی را از آن خود کنند.

گفتنی است این رقابت‌ها در قزوین پیگیری شد که در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به‌منظور انتخاب تیم‌های ملی و اعزام‌های آزاد انجام‌شده و این رقابت‌ها که در چهار گروه برگزار شد شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، خراسان شمالی، خوزستان و فارس در رده‌های اول بخش‌های مختلف ایستادند.

کوروش زحمت‌کش، امیرعلی برومند و مهیار مهرنیا به‌عنوان نونهالان رده A و مهران الهامی و کوهیار مرادی به‌عنوان نوجوانان ردهو امین توکلی نسب و مهدی رباطی به‌عنوان نوجوانان D، سنگ‌نوردان اعزامی استان به این رقابت‌ها با مربی‌گری و سرپرستی علیرضا صفری، بودند.

طی این مسابقه در رده نوجوانان D امین توکلی که عضو تیم ملی است، صاحب مدال طلا شد و بر سکوی اول ایستاد و مهران الهامی نوجوان رده و عضو تیم ملی، صاحب مدال نقره و بر سکوی دوم ایستاد شد و بعد از سنگ‌نورد تهرانی قرار گرفت.

لازم به ذکر است امین توکلی نسب و مهران الهامی به تیم ملی دعوت‌شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار