استاندار قزوین از افتتاح 1069 پروژه در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بالغ 1040 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 28 January 2018

به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده نادر در نیمه دوم قرن بیستم محسوب می شود.
وی افزود: این انقلاب در شرایطی رخ داد که در دنیای شرق کمونیست ها دین را افیون توده ها و غرب شعار جدایی دین از سیاست را سر می دادند و دین را کنار گذاشته بودند و هیچ کس تصور نمیکرد که این امکان وجود داشته باشد که بتوان بر مبنای یک تفکر دینی انقلابی را انجام و یک نظام سیاسی را تغییر داد.
زاهدی با اشاره به برنامه های استانداری قزوین در دهه مبارک فجر بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال بیش از 1069 پروژه در اقصی نقاط استان به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد تومان به افتتاح می رسد و در پی آن شاهد اشتغال زایی برای 2544 نفر در استان قزوین خواهیم بود.
مقام عالی دولت تصریح کرد: از این تعداد پروژه 809 پروژه در حوزه عمرانی و زیربنایی است که با اعتباری بالغ بر 324 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.
وی تاکید کرد: همچنین 111 پروژه نیز در حوزه اقتصادی مانند کشاورزی و منابع طبیعی است که برای افتتاح آنها نیز رقمی بالغ بر660 میلیارد تومان هزینه شده است.
زاهدی ادامه داد: در حوزه فرهنگی اجتماعی نیز 149 پروژه به بهره برداری خواهد رسید که برای ساخت و تکمیل آن بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: علاوه بر این تعداد پروژه 1080 پروژه مسکن نیز در استان در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: از این تعداد پروژه 643 مورد مربوط به بخش دولتی، 117 مورد بخش خصوصی و 309 پروژه نیز به صورت مشارکتی ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار