مديرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوين خبر داد
مديرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين از اعزام آتش‌نشانان به 13 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفا حریق در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 29 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، ابوالفضل ذوالقدر اظهار داشت: در پی بارش شدید برف و برودت هوا و اعلام آماده‌باش به تمام سازمان‌های امدادی تمام ایستگاه‌ها و آتش‌نشانان قزوین هم روز گذشته به حالت آماده‌باش درآمده و در شبانه‌روز گذشته نیروهای عملیاتی این سازمان در 13 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفا حریق حاضر و نسبت به ارائه خدمات به همشهریان در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

وی با اشاره به افزایش نیروهای عملیاتی حاضر در ایستگاه‌های هشت‌گانه افزود: در این مدت شکستگی درختان با هشت مورد بیشترین تعداد عملیات‌های اعزامی را به خود اختصاص داد که آتش‌نشانان با اعزام به موقع و استفاده از اره‌های چوب بر موتوری در حداقل زمان ممکن نسبت به بریدن شاخه‌ها و رفع خطر اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در خصوص دیگر عملیات‌های اعزامی عنوان کرد: در این مدت همچنین یک مورد سقوط بنر تبلیغاتی، یک مورد نشت گاز شهری، یک مورد محبوس شدن در ساختمان و یک مورد انحراف خودرو از مسیر حرکت به وقوع پیوست که خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان در این حوادث آسیبی وارد نشد.

ذوالقدر در ادامه از شهروندان درخواست کرد به دلیل یخ‌زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر در بیشتر مسیرهای ارتباطی استان با احتیاط کامل و استفاده از زنجیر چرخ تردد کنند.

این مسؤول اضافه کرد: شهروندان ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز نسبت به کنترل اتصالات وسایل گازسوز اقدام کرده و از باز بودن کامل مسیر لوله‌ها و خروجی دودکش‌ها در قسمت پشت‌بام اطمینان کامل حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار