در 14 بهمن ماه سال جاری
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:با هماهنگی انجام شده انتخابات هیأت‌مدیره صندوق کشمش تاکستان ۱۴ بهمن ماه سال جاری در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 29 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در جلسه مشترک با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سیاوش طاهرخانی فرماندار، علیرضا رحمانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تاکستان و نمایندگان صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این صندوق از جمله صندوق‌های شهرستانی است که زیر نظر صندوق توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی تأسیس می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت شهرستان تاکستان در تولید انگور و کشمش ابراز امیدواری کرد با تأسیس این صندوق مشکل تاک‌داران در تولید و فروش محصول برطرف شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بر لزوم تعامل، همکاری و هماهنگی کشاورزان با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و خوب صندوق کشمش، زمینه را برای فعالیت این صندوق فراهم می‌کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طی یک سال گذشته هماهنگی و تلاش‌های بسیاری برای تأسیس و راه‌اندازی صندوق کشمش تاکستان انجام شده که امیدواریم با حضور پررنگ و همچنین برگزاری انتخابات خوب این صندوق در جهت حل مشکل تاک‌داران گام بردارد.

بهمن طاهرخانی با اشاره به حساسیت برگزاری انتخابات بر نظارت دقیق و صحیح بر روند برگزاری انتخاب اعضای هیأت‌مدیره تأکید کرد.

فرماندار تاکستان هم در این نشست گفت: با هماهنگی انجام شده با جهاد کشاورزی شرایط برای برگزاری انتخابات در 14 بهمن ماه سال جاری مهیا شده است.

سیاوش طاهرخانی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات ابراز امیدواری کرد باغداران با حضور در این انتخابات بتوانند در حل مشکل تاک‌داران مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار