معاون استاندار قم با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه در بخش بهداشت و درمان در ایام‌الله دهه فجر گفت: مهم‌ترین پروژه در این بخش، افتتاح بیمارستان شهدا منطقه نیروگاه قم است.
کد خبر: ۵۵۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 30 January 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: 146 پروژه با مبلغی بالغ‌بر 492 میلیارد تومان در این دهه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدوداً 104 پروژه عمرانی و زیربنایی در این ایام افتتاح خواهد شد، افزود: 1600 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که برای 308 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است، در بخش کشاورزی نیز افتتاح 22 پروژه که حدود 40 میلیارد ریال هزینه شده و برای 308 نفر اشتغال ایجاد می‌کند، و در بخش بهداشت و درمان افتتاح 12 پروژه که حدود 600 میلیارد ریال هزینه شده و برای 420 نفر اشتغال ایجاد می‌کند را خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: در بخش مسکن یک پروژه افتتاح می‌شود که حدوداً 1278 میلیارد ریال هزینه شده، در بخش صنعت افتتاح 3 پروژه که 915 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در بخش فرهنگ و آموزش نیز افتتاح 4 پروژه که 491 میلیارد ریال هزینه شده و برای ده نفر اشتغال ایجاد می‌کند را داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به افتتاح سه پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی گفت: دو پروژه در محور قم- آوه و قم – جعفریه به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود همچنین بیش از سه کیلومتر راه روستایی داشتیم که افتتاح خواهد شد.

بهشتی با اشاره به بهره‌برداری از 5 پروژه تأمین آب و فاضلاب روستایی در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها در سال 90 شروع‌شده بود که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: یک پروژه هم بنیاد مسکن داشته که پروژه بزرگی بوده است، بنیاد مسکن 7100 واحد مسکونی روستایی را احداث کرده که از سال 95 شروع‌شده بود که با اعطای تسهیلات و آورده‌های مردم این تعداد مسکن بهسازی و نوسازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به افتتاح دو پروژه راه‌آهن استان در دهه فجر اشاره و افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز 7 پروژه افتتاح خواهند کرد که بهسازی روکش آسفالت و افتتاح مجتمع خدمات رفاهی هفت‌آسمان ازجمله این پروژه‌ها است.

بهشتی با اشاره به افتتاح 12 پروژه در بخش بهداشت و درمان در ایام‌الله دهه فجر در استان گفت: مهم‌ترین پروژه افتتاح بیمارستان شهدا منطقه نیروگاه قم است که از سال 88 آغاز شده که در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح 73 پروژه شهری در دهه فجر گفت: بهره‌برداری از دو رمپ ولوپ پل 9 دی ازجمله این پروژه‌ها است که در دهه فجر افتتاح می‌شود، همچنین شاهد افتتاح تعدادی بوستان در این ایام خواهیم بود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان قم با اشاره به بهره‌برداری از سه پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال جاری 350 پروژه علیرغم تمام محدودیت‌های مالی و تنگناهایی که وجود داشت افتتاح‌شده است، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی با تلاش و پیگیری‌هایی که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، سفر ریاست جمهوری و بنیاد برکت انجام‌شده است اقدام به افتتاح این پروژه‌ها می‌کنند، امیدواریم مابقی پروژه‌ها نیز در سال بعد و سال‌های بعد به بهره‌برداری برسند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار