ویژه دانش‌آموزان استثنایی
کلنگ احداث یک باب مدرسه خیرساز دیگر در شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.
کد خبر: ۵۵۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 31 January 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد عصر امروز کلنگ احداث یک باب مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی این شهرستان  توسط خیر مدرسه ساز به زمین زده شد. 

مهران سنجری‌نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با توجه به اینکه این مدرسه استیجاری و فاقد استحکام لازم است و نیازمند احداث مدرسه برای این منطقه بودیم لذا با پیگیری‌های انجام شده کلنگ این مدرسه با حضور مسئولان شهرستان عنبرآباد زده شد. 

وی افزود: این مدرسه خیرساز سه کلاسه با تمام امکانات و تجهیزات لازم سرمایشی و گرمایشی لازم برای دانش‌آموزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث می‌شود. 

سنجری‌نیا بیان داشت: برخی از مدارس این شهرستان با توجه به قدمت بالایی که دارند دچار فرسودگی شده و نیاز به احداث مدرسه جدید هست تا بتوانیم شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: شهرستان عنبرآباد آمادگی لازم برای جذب خیران مدرسه‌ساز را داراست و تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیران مدرسه‌ساز صورت گرفته است و به‌زودی کلنگ مدرسه خیرساز در روستای خیرآباد این شهرستان زده می‌شود. 

وی افزود: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی بعد از 24 سال از استقرار آموزش و پرورش در عنبرآباد می‌توان گفت که انقلابی در حوزه مدرسه‌سازی در این شهرستان با همراهی خیران صورت پذیرفته است و این امر موجب دلگرمی معلمان، دانش‌آموزان و مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت است.

سنجری‌نیا گفت: امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی در حوزه پیشرفت و توسعه و همچنین زیرساخت‌های مناسب آموزش و پرورش برداشته شود و شاهد شکوفایی در این زمینه باشیم و هر فردی که به آموزش و پرورش و احداث مدرسه کمک کند، خدمتی ماندگار و ارزشمند انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار