ال جی و سامسونگ فناوری‌ای را وارد بازار کرده اند که رقابت بین این دو در تولید یخچال را هم مثل سایر لوازم خانگی شدیدتر کرده است ومثل برخی از تکنولوژی‌های موجود در بازار تنها در اختیار این دو برند قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 February 2018
تفاوت درهای شیشه‌ای سامسونگ و ال‌جی در چیست؟

برای خریداران لوازم خانگی همواره  محصولات دو برند کره‌ای سامسونگ و ال‌جی یکی  از گزینه های جدی به حساب می‌آید و این دو کمپانی سال‌هاست که بازار لوازم خانگی را قبضه کرده‌اند. ال جی و سامسونگ فناوری‌ای را وارد بازار که رقابت بین این دو در تولید یخچال را هم مثل سایر لوازم خانگی شدیدتر کرده است ومثل  برخی از تکنولوژی‌های موجود در بازار تنها در اختیار این دو برند قرار دارد.فناوری درهای شیشه‌ای که یخچال ال جی و سامسونگ به آن مجهزند و بسیار هم فراگیر شده، یک نوآوری جذاب برای خریداران به شمار می‌آید و  در این میان  سوال مهم بسیاری از خریداران این است که تفاوت این دو در چیست و در نهایت، کدام یک از این دو سازنده یخچال بهتر هستند ؟

خراب شدن و از بین رفتن مواد غذایی و کهنه و پلاسیده شدن آنها موضوع بسیار رایجی در اکثر خانه‌هاست. به غیر ازعادت مخرب باز کردن در یخچال و زل زدن به آن، بهم ریختگی مواد غذایی در یخچال‌ها باعث می‌شود تا افراد زمان زیادی را برای پیدا کردن خوراکی مورد علاقه خود جلوی  یخچال بایستند و همینطور که هوای سرد از یخچال خارج می‌شود مشغول گشتن و زیر و رو کردن غذاها شوند. این کار علاوه بر هدر رفتن وقت، موجب هدر رفتن انرژی و سرمای یخچال می‌شود که در نهایت پلاسیدگی و خرابی زودرس غذاها را در پی دارد.

تفاوت درهای شیشه‌ای سامسونگ و ال‌جی در چیست؟

سامسونگ و ال جی به کمک نوآوری این مشکل را حل کرده‌اند. یکی ازفناوری‌هایی که این دو کمپانی در اختیار دارند فناوری در شیشه‌ای است  که هر یک از این دو شرکت آن را به نام متفاوتی نام‌گذاری کرده‌اند. این فناوری به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه هوای سرد محفظه اصلی یخچال فریزر خارج شود، به کمک درهای شیشه‌ای، غذا‌های مورد علاقه خود را ببینید و راحت‌تر بردارید. این درها که در واقع دَرِ کوچکتر داخل دَرِ بزرگتر یخچال جا خوش کرده‌اند، می‌توانند محفظه‌ای مناسب برای نگهداری ماست،نوشیدنی،  تنقلات و دیگر غذا‌هایی باشند که شما ممکن است بیشتر به آن‌ها سر بزنید.ال جی  این فناوری را در تودرتو یا Door-in-Door نامیده است، این در شیشه‌ای در واقع محفظه‌ی مخصوص است که  این امکان را به کاربر داده  که به مواد غذایی مورد نظر و پرمصرف خود، بدون نیاز به باز و بسته‌کردن در اصلی یخچال، دسترسی داشته باشد. کافی است نوشیدنی‌ها، سس و سایر مواد غذایی پراستفاده را در این محفظه قرار دهید. دکمه‌ی دسترسی سریع روی در سمت راست یخچال قرار گرفته است که با فشردن آن به راحتی به قسمت جلوی فضای داخلی یخچال دسترسی پیدا خواهید کرد. یخچال Door-in-Door™  فضای بیشتری در قفسه‌ها محیا کرده تا مصرف کنندگان مطابق میل‌شان مواد غذایی را سازماندهی کنند. این فناوری نوآورانه باعث می‌شود بتوان به راحتی موادغذایی پرمصرف مثل نوشیدنی، شیرینی و چاشنی‌ها را ساماندهی کرد. همچنین قابلیت Door-in-Door مانع هدر رفت هوای سرد یخچال به دلیل باز و بسته شدن درب آن تا ۴۱ درصد در مقایسه با یخچال های معمولی می‌شود.افزایش دمای داخل یخچال نیز تا ۴۷.۸ درصد کاهش پیدا می‌کند تا مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند و بهره‌وری دستگاه بیشتر شود.

 تفاوت درهای شیشه‌ای سامسونگ و ال‌جی در چیست؟

اما سامسونگ همین فناوری را شوکیس (Showcase) نامیده و  فضاهای داخلی یخچال را از طریق دو در مختلف، به طرز هوشمندانه ای جداکرده تا دسترسی به مواد غذایی  براساس میزان مصرف آنها صورت بگیرد. این در از دو لایه تشکیل شده است؛ لایه‌ی بیرونی آن شامل 6 محفظه‌ی مجزا مخصوص قراردادن موادغذایی متفاوت است. این محفظه‌ها شامل بخش مخصوص پنیر، سس، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌هایی مانند ساندویچ‌های کوچک هستند. داخل یکی از محفظه‌ها نیز موادغذایی متنوعی قرار می‌گیرند که می‌توانید با قراردادن موادغذایی روزانه و پرمصرف، دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. این ابتکار سامسونگ در طراحی محفظه‌های یخچال  باعث می‌شود کاربری آن افزایش پیدا کند و مصرف انرژی کمتر شود. برای خرید اینترنتی این محصولات با قیمت عالی و بهترین گارانتی و خدمات می توانید به فروشگاه زنبیل مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را با ارسال سریع، طی سه ساعت تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
جالب بود
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
پول یخچالو که نداریم، ولی سایت زنبیلو قبول دارم، یه ماه پیش یه بخاری ازش خریدم، اومد دم خونه پولشو دادم، خدمات بعد از فروششون از همه جا بیشتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار