معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: جذب سرمایه گذاران در هر استان در دنیای پررقابت امروز بدون معرفی مناسب فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه ای ناممکن است.
کد خبر: ۵۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 03 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین در همایش پیاده سازی و استقرار سامانه دادور (سامانه الکترونیکی دریافت شکایات، انعکاس،پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار) افزود: قزوین از فرصت های سرمایه گذاری فراوانی برخوردار است که باید آنها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
وی اظهار کرد: با معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان، سرمایه گذاران قدرت انتخاب بیشتری برای فعالیت پیدا می کنند و شانس فعالیت و مشارکت آنها بالا می رود.
حبیبی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی به فعالیت های مرتبط با جذب سرمایه گذاری به منظور تقویت تولید و اشتغال در سطح استان و کشور،گفت: در این حوزه باید به وجود یک معامله و قرارداد برد-برد بین دستگاه ها و سرمایه گذاران اندیشید که منافع هر 2 طرف را تامین کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نیاز مبرم کشور به رونق کسب و کار، تولید و اشتغالزایی،گفت: رفع این نیازها با جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت هرچه بیشتر از بخش خصوصی ممکن می شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان قزوین،گفت: این مرکز مسئول رسیدگی به امور و درخواست سرمایه گذاران است و باید دستگاه های اجرایی خود را ملزم به پاسخگویی سریع به آن بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار