استاندار قزوین گفت: به مجموعه مدیران استان نمره قبولی می‌دهم اما تغییراتی خواهیم داشت. در تغییرات هم عجله نمی‌کنم.
کد خبر: ۵۶۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 05 February 2018

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین عبدالمحمد زاهدی شامگاه یک‌شنبه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: به مجموعه مدیران استان نمره قبولی می‌دهم اما تغییراتی خواهیم داشت. در تغییرات هم عجله نمی‌کنم و باید به حجت برسم
وی افزود: همه جریانات سیاسی کشور به نوعی در قزوین ریشه دارند و شخصیت‌های سیاسی بزرگی از گذشته تاکنون در آن فعال هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: با شناختی که از اوضاع سیاسی استان‌ها دارم، قزوین از درجه و شدت سیاسی بیشتر و بالاتری برخوردار است.
زاهدی ضمن اشاره به نرخ بیکاری در استان نیز عنوان کرد: نرخ بیکاری استان قزوین ۱۱/۱ درصد است که پایین‌تر از میانگین کشوری است همچنین برای مدیریت آب نیازمند برنامه‌ریزی هستیم. استان قزوین از فرهنگ و تمدن غنی و آثار تاریخی مهمی برخوردار است که هنوز در کشور شناخته شده نیستند.
وی اضافه کرد: هنرمندان بسیار توانمندی در قزوین هستند که به دلیل ضعف زیرساخت‌ها در تهران فعالیت می‌کنند. در این راستا احداث پردیس سینمایی قزوین با همکاری شهرداری قزوین و مشارکت بخش خصوصی در دستور کار مدیریت استان قرار دارد.
استاندار قزوین ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی استان عنوان کرد: با راه‌اندازی راه آهن قزوین -رشت شاهد یک جاده ابریشم ریلی در کشور خواهیم بود و برای اشتغال‌زایی در استان باید به سمت سرمایه‌گذاری در بخش خدمات به ویژه در حوزه گردشگری برویم و قزوین این ظرفیت و قابلیت را دارد.
این مسوول دولتی تشریح کرد: مشکل صنعت بیش از نقدینگی در فرسودگی صنایع و فقدان نوسازی در تکنولوژی صنعتی است که باید به صورت ریشه ای مرتفع شود. مردم نگهدارنده اصلی نظام و انقلاب هستند و مدیران باید صادقانه و شفاف پاسخگوی انتقادات و مطالبات آنها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار