رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی با فشار بر مدیران اعم از استاندار و فرمانداران درصدد تحمیل برخی مدیران مد نظر خود هستند ولی لازم است انتخاب مدیران مسیر قانونی و عادی را طی کند.
کد خبر: ۵۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در جلسه شورای اداری بخش بشاریات اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا نظام ما را به زمین بزنند و به چیزی کمتر از اینکه هویت و ارزش‌های ما را از بین ببرند راضی نیستند.
رییس کل دادگستری قزوین به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی قرب الهی است که دستیابی به این هدف و عبودیت از مسیر دنیا می‌گذرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: همه احزاب اعم از اصول گرا و اصلاح طلب سوار بر کشتی نظام هستیم و همه ما مسئولین باید برای حفظ این کشتی تلاش مضاعف کنیم و لازم است ما مسئولان نقد شویم ولی نباید ته دل مردم را خالی کنیم.
وی تصریح کرد: نباید در ایجاد رفاه و تامین معیشت مردم کوتاهی شود چون هرچقدر وضع زندگی مردم و معیشت آنها بهبود یابد مردم به سمت فضایل دینی آمده و بسیاری از مشکلات و آسیب ها از میان برداشته می شود.
حجت الاسلام قدرتی به موضوع مقابله با برنامه های دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن به هر نحوی در تلاش است که مردم را از بدنه نظام جدا کند پس توجه به وضعیت مردم بسیار مهم است و نوعی مقابله با دشمن است.
رییس کل دادگستری استان قزوین به لزوم توجه به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه برخی جرائم و آسیب های اجتماعی رو به افزایش است و لازم است نهاد های فرهنگی در کنار کار قضایی و حقوقی به میدان بیایند چون تنها نگاه برخوردی دستگاه قضایی نمی تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد و اگر خود مردم نیز به میدان نیایند دولت نمی‌تواند در زمینه آسیب‌های اجتماعی مشکلی را حل کند.
این مقام قضایی استان به دستورالعمل اعلامی در خصوص شرکت های صنعتی اشاره کرد و افزود: بر اساس این دستورالعمل تحت هیچ شرایطی هیچ حکمی از دادگاه های استان نباید موجب تعطیلی و توقف کارخانه‌ ها شود و باید به نحوی مدیریت شود که مشکلی در مسیر تولید و چرخه اقتصاد ایجاد نشود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان اظهار داشت: باید بسیاری از مصلحت اندیشی ها از میان برداشته شود تا برخی مشکلات حل شود و لازم است در این مسیرانتخاب مدیران مسیر قانونی وعادی را طی کند و نباید به برخی از مسئولان اعم از استاندار و فرمانداران به واسطه قدرت در جهت تحمیل برخی از مدیران مد نظر خود فشار آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار