رئیس هیئت تنیس استان یزد مطرح کرد
رئیس هیئت تنیس استان یزد از ایجاد زمین تنیس ساحلی در پارک‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 07 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمد آرمین  با اشاره به وضعیت مطلوب هیئت تنیس در استان یزد، گفت: هیئت تنیس استان یزد بعد از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران و ارومیه، در سال گذشته به رتبه پنجم کشوری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 97 هنرجو در استان یزد مشغول به فعالیت هستند، افزود: سه باشگاه رسمی مجاز، شش داور بانو، چهار داور آقا و شش مربی آقا و هشت مربی بانو در باشگاه‌های استان مشغول به فعالیت هستند.

بنا به گزارش خبرنگار فارس در یزد، رئیس هیئت تنیس استان یزد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر 14 سال، برگزاری کلاس مربیگری درجه‌دو آقایان و بانوان، شرکت در لیگ دسته دو بانوان کشور در شیراز، شرکت آقایان در لیگ دسته یک در بابل، اعزام دو نفر از بانوان جهت مربیگری درجه سه به بندرعباس، امضاء تفاهم‌نامه با اداره آموزش‌وپرورش استان یزد در خصوص استعدادیابی دانش آموزان، دایر نمودن آکادمی تنیس بین 20 نفر از دختران و پسران زیر 12 سال در یزد به مربیگری یکی از مربی‌های تیم ملی را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تنیس استان از ابتدای سال جاری تاکنون دانست.

آرمین تصریح کرد: مسابقات لیگ آینده‌سازان کشور در دو مرحله که در کیش و یزد برگزار شد، استان یزد از بین 26 تیم استان کشور مقام اول و در مرحله دوم تیم هیئت تنیس استان یزد مقام پنجم کشوری را به دست آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری یزد امضاءشده که در پارک‌های یزد، زمین تنیس ساحلی ایجاد نماییم، اظهار داشت: در شهرستان‌های اردکان، میبد و بافق هیئت تنیس فعال و مشغول فعالیت هستند و در شهرستان‌های تفت و ابرکوه رئیس هیئت تنیس مشخص‌شده است که به‌زودی شروع به فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس استان یزد، مسابقات مستعدین کشور سنین هفت‌ تا 12 سال که بین استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، بندرعباس، زاهدان، چهارمحال و بختیاری و یزد در 26 بهمن‌ماه در استان یزد برگزار می‌شود را از اهم برنامه‌های دو ماه پایانی سال جاری نام برد.

وی شرکت در مسابقات باشگاه‌ها و دسته‌ها آزاد در کیش، برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در یزد، کلنگ زنی شش باب زمین تنیس در دانشگاه یزد و ساخت و پیشرفت 70 درصدی ده زمین تنیس در تفت را از دیگر برنامه‌های دو ماه پایانی سال جاری برشمرد.

آرمین تشکیل آکادمی تنیس برای قهرمان‌پروری و همگانی کردن تنیس در مدارس و در سطح پارک‌های استان یزد را از اهداف هیئت تنیس استان یزد دانست و از هتل داران استان یزد خواهش کرد: کسانی که هتل دارند، زمین تنیسی در هتل ساخته شود که این کمک بسیار بزرگی به این رشته ورزشی می‌کند.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، کمبود بودجه و نبود اسپانسر مالی را از مشکلات این هیئت ورزشی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار