‌رئیس هیئت رزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی با محوریت جشن انقلاب در ۳۰ شهرستان فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 08 February 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیروس پاک‌فطرت اظهار داشت: روز جمعه 20 بهمن‌ 96 به مناسب آغاز 40 سالگی انقلاب اسلامی به طور همزمان در شیراز و شهرستان‌های مختلف این استان پیاده‌روی‌های خانوادگی و همگانی برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با دعوت از عموم مردم به ویژه شهروندان شیرازی برای حضور در مراسم پیاده‌روی بیان کرد: مراسم پیاده‌روی در کلان‌شهر شیراز، از ساعت 7:30 صبح با توزیع کارت قرعه‌کشی از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز و علاوه بر مناسبت دهه‌فجر روز نیروی هوایی نیز گرامی داشته می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه محوریت اصلی برگزاری این برنامه به عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است، خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه فارس و همچنین بخشی از آن توسط شبکه سوم سیما در قالب برنامه صبح و نشاط روی آنتن می‌رود تا بار دیگر نشاط و سحرخیزی مردم این کلان‌شهر شیراز به نمایش گذاشته شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز همه یک رسالت داریم و آن این است، افرادی که نسل امروز را از نگاه انقلاب و وجود امام (ره) آگاه‌سازی کرده و آنان را با انقلاب پیوند دهیم.

وی گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در راستای سیاست‌های ابلاغی که اهداف اصلی آن ایجاد نشاط، شادابی و سرزندگی بین مردم است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در دهه مبارک فجر در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی است.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: به همین مناسبت و با ارتباطی که با شهرستان‌های فارس داریم در سه جمعه بهمن‌ماه که 13، 20 و 27 بهمن است پیاده‌روی‌های خانوادگی با همکاری شهرداری‌ها و برگزاری جشن انقلاب برگزار می‌شود.

مشاورعالی فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود:امیدواریم بانشاطی که برنامه‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود، بتوانیم آنان را از این بی تحرکی و کم تجرکی رهایی دهیم.

وی همچنین به راهپیمایی عظیم 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: در این راهپیمایی نیز کمیته‌های 30 گانه هیئت ورزش‌های همگانی در کنار مردم و در صفوف به هم پیوسته حضور می‌یابند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار