فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: مردم سالاری دینی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 07 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری در جشن انقلاب اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و امروز اگر عزت و اقتدار داریم همه به برکت این انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد یکی از مشکلات اصلی امروز مملکت ما بحث کرانی و اقتصاد است، مسوولین مملکت باید به موضوع اقتصادی که درخواست همه مردم ایران است رسیدگی کنند و ما مدافع این موضوع هستیم و ما از وضیعت موجو ناراضی هستیم.

حیدری بیان کرد: یکی از وظایف ما این است که دستاورهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و به نسل جوان امروز که انقلاب را ندیده اند شرایط زندگی و معیشتی آن دوران را بگوییم.

وی تصریح کرد : امروز خود ما هستیم که تعیین کننده هستیم و خودمان رئیس جمهور، نماینده مجلس و را انتخاب می کنیم آیا در زمان شاهنشاهی اینطور بود یا کشور هایی مثل آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث برای ما تعیین تکلیف می کردند و بزرگترین دستاورد این انقلاب مردم سالاری دین است که باعث شد مردم در انتخاب مسئولین کشور تاثیر گذار باشند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز افزود: یک سری جوانان ها را احساساتی می کنند و وارد میدان می کنند و تفکرات غربگرایی را به این ها تزریق می کنند تا منافع از دست رفته خودشان را دوباره به دست بیاورند.

وی در پایان افزود : ما برای اینکه ناموس شما و کشور ایران به خطر نیوفتد و مثل سوریه نشود جان خود را می دهیم در حال حاظر پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه دفاع می کنند و دواعش را از بین می بیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار