به همت جراحان خیر قزوینی صورت می‌گیرد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از افتتاح مدرسه ضدزلزله پیش‌ساخته به همت جراحان خیر قزوینی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: این مدرسه همزمان با 22 بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 07 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج سازندگی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به عمر کوتاهی که از تشکیل این نهاد انقلابی می‌گذرد، کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در مجموعه بسیج صورت گرفته است و به نوعی وظیفه و هدف اصلی سازمان بسیج سازندگی، فارغ از اینکه چه دولتی و با چه رویکردی روی کار باشد، کمک و مساعدت به دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: نگاه ما و مجموعه بسیج به دولت، نگاه نظامی است چراکه دولت را اصل نظام دانسته و موفقیت آن را موفقیت نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سعی و تلاش بسیج سازندگی این بوده که کار را در مناطقی بپذیرد که کمتر توسعه‌یافته، محروم و صعب العبور است؛ پروژه‌هایی که شاید دستگاه‌های دیگر، بسیار اقبال نشان نمی‌دهند تا در آن مناطق اقدامی انجام دهند.

طاهرخانی ضمن تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و اشتغال از اصلی‌ترین وظایف بسیج سازندگی ادامه داد: مجموعه بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی و طرح اشتغالزایی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است همچنین تسهیلات و خدمات مطلوبی را با هماهنگی بانک‌های عامل ارائه داده و موجب تولید در عرصه‌های مختلف شده است.

این مسؤول یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های محول شده به بسیج سازندگی را ساماندهی گروه‌های جهادی دانست و افزود: بسیجیان در ایام و مناسبت‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد، در مناطق محروم حضور پیدا کرده و در آنجا مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند که به لطف خداوند متعال بازتاب بسیار خوبی داشته و موجب دلگرمی مردم آن مناطق شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: طبق تقسیم‌بندی‌هایی که در نواحی استان صورت گرفت، دو روستا از روستهای زلزله‌زده کرمانشاه را به استان تحویل دادند و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه کارهای مربوط به آواربرداری، اسکان موقت، پیگیری کانکس با موفقیت انجام شد.

طاهرخانی با تأکید بر ورود تمام‌قد دشمن در جنگ نرم علیه کشور متذکر شد: در روز یکشنبه 22 بهمن ماه یک آزمون بسیار مهم و بزرگ را در پیش رو داریم و مردم باید با حضور پرشور خود در این راهپیمایی شرکت کرده و بار دیگر دسیسه‌های شوم دشمن را خنثی و مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند تا شاهد بیش از پیش پیروزی ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

وی از افتتاح مدرسه ضدزلزله پیش ساخته به همت جراحان خیر قزوینی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: این مدرسه همزمان با 22 بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار