کد خبر: ۵۶۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 07 February 2018


چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

کاروان ورزشی ایران در پیونگ‌چانگ
ورزشکاران المپیکی ایران دیروز به پیونگ‌چانگ محل برگزاری بازی‌های زمستانی۲۰۱۸ رسیدند.
به گزارش فارس، بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ به میزبانی پیونگ‌چانگ از فردا آغاز می‌شود. کاروان ورزشی ایران با ۴ ورزشکار زن و مرد در اسکی آلپاین و اسکی صحرانوردی در این بازی‌ها حضور دارد. محمد کیادربندسری، فروغ عباسی، سیدستار صید و سمانه بیرامی ۴ ورزشکار شرکت‌کننده در بازی‌های زمستانی هستند.در این دوره از بازی‌ها حدود ۳ هزار ورزشکار شرکت دارند.

امید کشتی برای ماندن در المپیک بالا رفت
رئیس اتحادیه جهانی کشتی به عضویت هیأت اجرایی کمیته بین المللی المپیک در آمد.
به گزارش “ورزش سه”، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با ۶۹ رای موافق به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) انتخاب شد. لالوویچ پیش از این هم به عضویت کمیته همبستگی این کمیته در آمده بود.عضویت لالوویچ در هیأت اجرایی کمیته بین المللی المپیک، کمک شایانی به حفظ کشتی در المپیک ها خواهد کرد. فعلا که حفظ کشتی در المپیک ۲۰۲۰ با اتفاقاتی که چند سال قبل و بعد از المپیک ۲۰۱۲ رقم خورد، قطعی شده است. با این حال اوزان کشتی از سال ۲۰۱۶ محدودتر شده و زمزمه هایی مبنی بر حذف این رشته در دوره های بعدی همواره وجود دارد.با عضویت رئیس صربستانی اتحادیه جهانی در کمیته بین المللی المپیک حالا اهالی کشتی هم صاحب کرسی در مهمترین نهاد تصمیم گیری المپیک هستند.

عاشورزاده بهترین تکواندوکای ایران در رده بندی المپیکی
فدراسیون جهانی تکواندو، جدیدترین رده بندی المپیکی ورزشکاران را اعلام کرد: «فرزان عاشورزاده» با قرار گرفتن در رتبه سوم وزن اول، بهترین جایگاه را در بین هوگوپوشان ایران در اختیار دارد.
به گزارش ایرنا، فدراسیون جهانی تکواندو، رده بندی المپیکی تکواندوکاران را اعلام کرد که عاشورزاده رده سوم وزن منهای ۵۸ کیلوگرم را در اختیار دارد و در همین وزن «آرمین هادی‌پور» با یک پله صعود در رده پنجم قرار گرفته است.«ابوالفضل یعقوبی» تکواندوکار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم کشورمان با یک پله صعود، رده هفتم این وزن را به خود اختصاص داد.

مصاف گچساران و کرمان در لیگ برتر هندبال
در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان دو تیم گچساران و صنعت مس کرمان به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش ایسنا، لیگ برتر هندبال از امروز از سر گرفته خواهد شد. در هفته دهم این رقابت‌ها تیم نفت و گاز گچساران در کرمان به مصاف صنعت مس این شهر خواهد رفت. تیم گچساران تاکنون با ۱۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر هندبال:
صنعت مس کرمان – نفت و گاز گچساران
شهرداری کازرون – هپکو اراک
فولاد مبارکه سپاهان – پتروشیمی مارون
سنگ آهن بافق – نیروی زمینی ارتش

کار آسان مدعیان در لیگ فوتسال بانوان
دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود.
به‌ گزارش ‌ایسنا، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، فردا با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های صدر نشین کار سختی در پیش نخواهند داشت. تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان که با ۵۲ امتیاز جایگاه نخست جدول رده‌بندی را در اختیار دارد این هفته مهمان استقلال ساری است که با هفت امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. تیم رده دومی ملی حفاری اهواز هم که با ۴۹ امتیاز مکان دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد این هفته مهمان شهرداری رشت است، شهرداری رشت در ۱۸ بازی گذشته خود پنج پیروزی، یک تساوی و ۱۲ باخت داشته و با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.
برنامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان:
نفت نوین تهران ـ پیام نور تهران
استقلال ساری ـ پالایش نفت آبادان
مس رفسنجان ـ دختران کویر کرمان
پویندگان صنعت فجر شیراز ـ دانشگاه آزاد تهران
مشکی پوشان خراسان ـ بانوان البرز زنجان
شهرداری رشت ـ شرکت ملی حفاری اهواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار