در رده سنی بزرگسالان
کادرفنی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان کشور مجید خلیلی کشتی‌گیر فرنگی کار کشور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۵۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 07 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی و مربیان تیم کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در حالی فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را منتشر کردند که در این بین نام مجید خلیلی کشتی‌گیر استان هم به چشم می‌خورد.

دعوت از کشتی‌گیران استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان می‌تواند نوید روزهای خوبی را برای کشتی استان به ارمغان داشته باشد، سال‌های نه چندان دور بود که احسان لشگری کشتی‌گیر مطرح قزوینی که آن روزها هنوز اسم و رسمی نداشت، راهی اردوی تیم ملی شد و توانست در پیکارهای انتخابی تیم ملی جواز حضور در المپیک 2012 لندن مهم‌ترین اتفاق تاریخ دوران ورزشی خود را رقم بزند.

این قهرمان با کسب نشان برنز این رقابت‌ها از حیث افتخار در کنار مهدی یعقوبی پیشکسوت ارزشمند کشتی استان و دارنده مدال نقره المپیک 1956 ملبورن قرار بگیرد و نام خود را برای همیشه در تاریخ این رشته ورزشی ماندگار کند.

بدون شک اگر مجید خلیلی قدر این فرصت به دست آمده را بداند و با تلاش، پشتکار و انگیزه به مسیر سخت و دشوار ورزش حرفه ای خود ادامه دهد، شاید بتوان در سال‌های آتی یک چهره مطرح دیگر به تاریخ کشتی کشور مکان تحویل داده شود.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت کشتی‌گیر استان به اردوی تیم ملی فرنگی کشور اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی مجید خلیلی کشتی‌گیر فرنگی کار استان را به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

محمود حیدری افزود: خلیلی از جمله کشتی‌گیران خوب استان است که در وزن 72 کیلوگرم در اردوی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور که از یازدهم بهمن ماه در خانه کشتی عبدالله موحد تهران آغاز شده است، بیست و سوم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین اظهار امیدواری کرد: خلیلی بتواند در اردوی تیم ملی عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود برجای بگذارد و اعتماد کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کند.

گفتنی است، تیم ملی کشتی فرنگی کشور خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که روزهای هشتم و نهم اسفند ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار