عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسئول در تراز انقلاب اسلامی باید ایثارگر، فداکار و ساده‌زیست باشد ضمن اینکه باید خودش را از مردم بداند و مردم‌دار باشد ولی در حال حاضر تجملات و تشریفات و بی‌توجهی به مردم، ویژگی برخی از مسئولان شده است.
کد خبر: ۵۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 07 February 2018

به گزارش تابناک قزوین فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به ستم‌های پیش از انقلاب اظهار کرد: در دوران پیش از انقلاب در در داخل کشور استبداد وجود داشت و در سیاست‌های خارجی نیز بیگانگان با استعمار بر کشور ما تسلط کامل داشتند.

وی ادامه داد: شعار انقلابیون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود چراکه ما همواره تحت ستم و سلطه بودیم و به‌خاطر آزادی قیام کردیم و تابع نهضت شدیم و انقلابمان هم به پیروزی رسید.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه تمام اقدامات نظام شاهنشاهی ضددینی بود و مردم ما مسلمان و معتقد به مسائل مذهبی بودند، تصریح کرد: شعار «آزادی» یکی از شعارهایی بود که در انقلاب دادیم چراکه بُعد داخلی انقلاب «آزادی» و بُعد خارجی آن رهایی از استعمار بود که با «استقلال» محقق می‌شد.

وی اضافه کرد: بُعد دیگر انقلاب اسلامی «جمهوری اسلامی» بود و ما می‌خواستیم اسلام را برقرار کنیم و حاکمیت اسلام داشته باشیم.

فصیحی رامندی با اظهار تأسف نسبت به وجود برخی مسئولان در جمهوری اسلامی تشریح کرد: مسئول در تراز انقلاب اسلامی باید ایثارگر، فداکار و ساده‌زیست باشد و همچنین باید خودش را از مردم بداند و مردم‌دار باشد؛ ولی در حال حاضر تجملات و تشریفات و بی‌توجهی به مردم، ویژگی برخی از مسئولان شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان درب اتاقشان به روی مردم بسته است، خاطرنشان کرد: گاهی در برخی از ادارات مشاهده می‌شود که کارمندان در بالای سر خود با نصب کاغذی نوشته‌اند که «لطفاً سؤال نفرمایید»، این امر در معیارهای جمهوری اسلامی نمی‌گنجد چراکه دین به ما می‌گوید اگر کسی به شما مراجعه کرد باید مشکلش را حل کنید و اگر در توان شما نیست به‌سوی کسی که مشکل توسط او حل می‌شود راهنمایی کنید.

این فعال انقلابی افزود: در حال حاضر تا حدودی ارزش‌های انقلاب اسلامی تغییر کرده که این امر موجب نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

وی نظام جمهوری اسلامی را کشوری مستقل‌ دانست و عنوان کرد: «استقلال» مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که بالاترین ارزش محسوبی می‌شود و ما رئیس‌جمهور، شورای شهر و نمایندگان مجلس را خودمان انتخاب می‌کنیم در واقع تحقق شعار «آزادی» است.

فصیحی رامندی یادآور شد: بسیاری از ضدارزش‌های دوران ستمشاهی برچیده شده است؛ البته ما نمی‌گوییم در حال حاضر مشکلی وجود ندارد اما مشکلات در مقایسه با تخلفات و مُحرماتی که در قبل از انقلاب صورت می‌گرفت ناچیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار