با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد؛
مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان ‌پهلوان تختی عصر امروز با حضور مسئولان استانی و فدراسیون کشتی در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 09 February 2018

مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان و ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: بسیار موجب خوشبختی است که میزبانی این مسابقات تأثیرگذار بین‌المللی به تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی محول شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله ورزشکاران عزیزمان در خلال برگزاری این مسابقات مهم، از شهر تاریخی و بی‌نظیر تبریز دیدن خواهند کرد. تبریز قهرمان به عنوان شهر جهانی فرش، به عنوان شهر اولین‌ها، مهد فرهنگ، هنر، ادب و آزادیخواهی افتخار دارد میزبان شما ورزشکاران عزیز باشد.

خدابخش گفت: امیدوارم از نقاط دیدنی شهر تبریز مانند بازار بزرگ سرپوشیده، بازار فرش تبریز، مسجد کبود، ارک علیشاه، موزه مشروطیت، موزه قاجار، ربع رشیدی و سایر آثار تاریخی دیدن کنید.

وی افزود: از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کشتی، هیأت کشتی استان، اداره کل ورزش و جوانان و تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :