کد خبر: ۵۶۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 09 February 2018

تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران با قلم خود می توانند موجبات تحول و اصلاح جامعه را فراهم کنند گفت: رسانه اثرگذارترین ابزار در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محسن جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان امروز(19بهمن) در همایش رسانه و انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی و برخواسته از متن جامعه است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری و هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت گفت: ایام الله دهه فجر جدا کننده گذشته از آینده است، از آن گذشته دوران تاریک و سیاست های پهلوی به عدالت اجتماعی و برابری انسان ها رسید و با شکل گیری انقلاب اسلامی مردم خود در سرنوشت خود تاثیر گذار هستند.

 

جعفری اذعان کرد: بعد از شکل گیری انقلاب، دشمنان نظام با تمام توان با ایجاد تحریم ها و فشارهای سیاسی و علمی و فرهنگی سعی بر براندازی نظام داشتند اما با یک دلی و اتحاد ملت ایران هیچ گاه نتوانستند به اهدافشان برسند.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی، فرق قابل چشم گیر و شایانی با دیگر انقلاب های جهان دارد.

 

وی اضافه کرد: با وجود ترفندهای بسیار دشمنان نتوانستند اهداف انقلاب اسلامی را عوض کنند.

 

جعفری خاطرنشان کرد: رسانه ها امروز نقش ارزنده ای در برابر تهاجمات فرهنگی برعهده دارند.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان به اثرگذاری بی بدیل رسانه در جهان اشاره و اذعان کرد: رسانه ها اثرگذارترین ابزار در دنیا پر تکاپوی امروز محسوب می شوند.

 

وی به عملکرد دولت مردان اشاره و اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم است تا رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و تصویری عملکرد و پیشرفت های چشم گیر نظام را منعکس و به نمایش بگذارند.

 

جعفری تصریح کرد: امروز امپرطوری غرب تلاش و فشار بر این دارد که افکار مخاطب را که خود الگوهای را تعیین کرده با تغییر و تحول اذهان و فرهنگ به سوی اهداف خود هدایت کند.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: حوزه نفوذ دشمن در حوزه ادراک است، در جنگ نرم، رسانه مهمترین ابزار دشمن می تواند باشد.

 

وی اضافه کرد: دشمنان بر این هستند که مشکلات و ناامیدی را در کشور پررنگ جلوه داده و از نشاط و پویایی دور کند.

 

جعفری خاطر نشان کرد: در این دوران جنگ نرم رسانه ها با قلمی شرافتمندانه و پویا می توانند منشاء تحولات رشد و اصلاح جامعه با نقدی سازنده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار