رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم استان در 85 منطقه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 10 February 2018

به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راهپیمایی با حضور گسترده مردم انقلابی در همه شهرستان و روستاهای بزرگ استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مردم ولایی با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری بار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال شکوه همبستگی و دلبستگی عمیق خود را به نظام و اهداف متعالی آن اعلام می دارند.
این مسوول تصریح کرد: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان ، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری سخنرانی خواهد داشت.
فخرالدینی افزود: همچنین محمد گلریز از خوانندگان برجسته کشور نیز نسبت به اجرای سرودهای انقلابی و حماسی اقدام می کند. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان یزد از ساعت 9 صبح از میدان آزادی (باغ ملی ) به سمت خیابان فرخی ، میدان شهید بهشتی (ره) ، چهار راه شهدا و سپس تکیه امیرچخماق ادامه خواهد یافت .
فخرالدینی گفت: در مسیر دوم نیز راهپیمایی از چهار راه بعثت به سمت خیابان قیام ، چهار راه شهدا و تکیه امیرچقماق در نظر گرفته شد.
وی اظهار کرد: قبل از شروع راهپیمایی در روز 22 بهمن از ساعت هفت و 30 دقیقه الی 9 صبح نیز در میدان آزادی (باغ ملی) ، جشن انقلاب از سوی کمیته فضاسازی و خدمات شهری با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.
در روز 22 بهمن 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و انقلاب پیروز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار