شهردار آبادان:
شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان آماده همکاری درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و تبلیغات برنامه‌های سمن‌ها باهدف افزایش مشارکت مردمی است و از حرکت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت قاطع می‌کند.
کد خبر: ۵۶۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 10 February 2018

حسین حمید پور امروز اظهار کرد: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهادی که در شهرستان آبادان باهدف ترویج فرهنگ صحیح شهروندی ایجاد می‌شوند غالباً از سوی قشر جوان و خوش‌فکر شهرستان تشکیل‌شده‌اند، دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت این سمن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از مشاوره این سمن‌ها برای مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ما در مجموعه مدیریت شهری امری ضروری است، باید همفکری مدیران با سمن‌ها به‌گونه‌ای باشد تا آن حرکت خودجوش کوتاه‌مدت را به یک حرکت مستمر و پایدار تبدیل کنیم.

شهردار آبادان با اشاره به حضور خود در برنامه پاک‌سازی پارک شهرداری و پارک شهید منتظری آبادان توسط اعضای سمن رفتگران طبیعت اروند، عنوان کرد: هدف بنده از حضور در این برنامه اعلام موافقت و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و حرکت‌های مردمی آن‌ها بود، ما هم عضوی از این سمن‌ها هستیم.

وی گفت: انتظاری که از همکاران خود در دیگر دستگاه‌های اجرایی دارم این است که درزمینهٔ مشاوره در حوزه‌های خود از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد موجود در شهرستان استفاده کنند و موجب گسترش سمن‌ها و افزایش اعضای آن‌ها شوند.

حمید پور بیان کرد: از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌خواهیم حرکت‌های خود را بیشتر به فضای عمومی شهر اشاعه دهند چراکه فضای عمومی تنها فضای مجازی نیست، برخی از شهروندان دسترسی به فضای مجازی ندارند و لازم است از ظرفیت‌های عمومی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های خودجوش سمن‌ها استفاده شود.

وی افزود: شهرداری آبادان آماده همکاری درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌های سمن‌ها باهدف افزایش مشارکت مردمی است و از حرکت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت قاطع می‌کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار