معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخی معنادار به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۵۶۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از پیام های مهم این راهپیمایی گسترده به دشمنان انقلاب اسلامی این بود که نهضت مردم ایران که 39 سال پیش آغاز شده همیشه زنده باقی می ماند.
وی اضافه کرد: مردم به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلق خاطر دارند و این اصلی ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن در سال جاری است.
آشناگر ادامه داد: مردم هنوز بر سر انقلاب اسلامی که برای آن جانفشانی زیادی کرده اند، باقی مانده اند و این سیل خروشان جمعیت به عنوان یک حماسه جاویدان دیگر برای ملت بزرگ ایران به ثبت رسید.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ظاهرا دچار نسیان و فراموشی هستند و هر بار مردم باید با تکرار این حماسه به آنان یاداور شوند که سد مردم ایران با همه اختلاف سلیقه ها نفوذ ناپذیر است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: حماسه بزرگ امروز بار دیگر نشان داد مردم ما با وجود همه کمبودها و کاستی ها برای حفاظت از انقلاب و ارزش های آن ذره ای کم نمی گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار