رییس کمیسیون اصل 90 مجلس:
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، هوشمندی،آگاهی و بصیرت مردم ما را بار دیگر برای جهانیان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۶۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 12 February 2018

 به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، داوود محمدی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر آبیک افزود: مردم ما همواره نشان داده اند در هر شرایطی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنند و این اقدام را در واقع پیروی از راه شهدا و پاسداری از خون آنان می دانند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار انقلاب و نظام روافزون است،گفت: نهال انقلاب در سال 57 امروز پس از عبور از سختی ها، حوادث و گردنه های زیاد به درختی تناور و قدرتمند تبدیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی،گفت: با هوشیاری و بصیرت مردم که پشتیبان همیشگی این نظام و انقلاب هستند و همچنین با برخورداری از نیروهای مسلح شجاع و توانمند، این خیال خام به واقعیت تبدیل نخواهد شد.
محمدی به نقش مردم در حفظ و تقویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مشکلات، کمبودها و نارسایی ها مانع نمی شوند مردم از حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام بویژه در مقاطع حساس دست بکشند.
وی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و هدایت های داهیانه امام خمینی(ره) دانست و گفت: امروز نیز از نعمت رهبری آگاه، فقیه و شجاع برخورداریم و باید به خاطر آن شکرگزار خداوند باشیم.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین به خدمات نظام به مردم اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات نباید وضعیت کنونی کشور را نسبت به قبل از انقلاب فراموش کنیم و باید اذعان کرد حجم برخی خدمات ارایه شده پس از انقلاب نسبت به قبل از آن به 100 و حتی در شاخص هایی به چندهزار برابر افزایش یافته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات مردم برای حل مشکلات خود به حق است،تاکید کرد: باید برای پاسخگویی به نیازهای مردم و رفع نیازهای آنان همه مدیران به شکل جهادی خدمت کنند.
آبیک مرکز شهرستانی به همین نام است و در شرق استان قزوین قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار