فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی گفت: ملت غیور ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد اراده محکم آنان برای دفاع از انقلاب،نظام و مقابله با دشمنان خلل ناپذیر است.
کد خبر: ۵۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوی به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز یکشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان دادند به آرمان های انقلاب و امام راحل وفادار هستند و مشکلات و کمبودها در اراده محکم آنان در این خصوص خللی ایجاد نمی کند.
وی اضافه کرد: این حضور واقعا به مثابه مشت محکمی بر دهان کسانی است که در اتاق های فکر خود به دنبال توطئه و دسیسه علیه انقلاب و ایران اسلامی هستند.
امیر بیدادی ادامه داد: اتحاد و همبستگی که در راهپیمایی امروز به نمایش درآمد، میزان وفاداری و علاقه مردم به کشور و نظام و ولایت فقیه را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت و خط بطلانی بر سودای خام دشمنان کشید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین افزود: باید با هوشیاری و پیروی از خط ولایت فقیه از ایجاد تفرقه و دودستگی میان خود جلوگیری کنیم تا دشمنان در دستیابی به اهداف خود همچنان ناامید باشند.
بیدادی اضافه کرد: باید راه شهیدان والامقام را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت ادامه دهیم تا برعزت و سرافرازی میهن خود بیافزاییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار