سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انقلاب باهدایت رهبری وحضور مردم در صحنه با قدرت به مسیرش ادامه خواهد داد اما از دستگاه قضایی انتظار داریم دست غارتگران را از بیت المال کوتاه کند.
کد خبر: ۵۶۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اظهار کرد: ملت ایران بر حکومتی دیکتاتور که ژاندارم منطفه بود غلبه کرد و امروز روز پیروزی حق بر باطل است

وی افزود: انقلاب اسلامی توانست عزت و اقتدار ملت را به رخ جهانیان بکشد و این اقتدار برای کشورهای سلطه گر قابل تحمل نیست به همین دلیل دشمنی آنها تمامی ندارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: در زمان رژیم گذشته روزی شش میلیون بشکه نفت را غارت می کردند اما امروز ناتوان شده اند و دستشان از این منافع کوتاه شده و ناراحتند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا تصمیم گرفته بود با خلق داعش خاور میانه را به آتش بکشد اما امروز با لطف الهی و حضور ایران در صحنه و بیداری ملتهای مسلمان داعش ریشه کن شده و منافع اسراییل به مخاطره افتاده است.

مردم سالاری دینی در ایران حاکم است

وی بیان کرد:امروزمردم ایران باداشتن یک نظام مردم سالار قادرند در همه امور مشارکت کنند و در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و این عزت ارزشمند است.

نقوی حسینی یادآورشد: دشمن با فتنه و تحریم و تفرقه تلاش کرده است به نظام آسیب بزند اما با درایت رهبری و حضور مردم در صحنه نقشه ها نیز خنثی شده است.

وی افزود: همه تحریم ها را علیه ملت اعمال کردند و یک طرح براندازی کامل را در فتنه ۸۸ پیاده کردند اما ملت با مشت آهنین آنها را شکست داد.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ملت بداند توطئه ها پایان نیافته است و هر کس در این شرایط فکر کند دشمنی آمریکا کم شده یا غافل است یا خائن، ملت چشم و گوش به رهنمودهای رهبری داردتاانقلاب آسیب نبیند.

هرکس از دایره ولایت خارج شود فتنه گر است

وی اضافه کرد: هر کس از مدار ولایت خارج شود به فتنه گران می پیوندد و سرنوشتش یا خانه نشینی است یا حصر و انزوا و مطرود شدن از سوی مردم است.

نقوی حسینی تصریح کرد:امروز ایران اسلامی آگاهتر ازگذشته پایبند انقلاب است امادشمنان می خواهند از نارضایتی ها بهره برداری کنند ولی هوشیاری مردم اجازه این کار را هم نمی دهد.

وی اظهارداشت: اعتراضات مردم حق است و ما باید باید برای مردم کار کنیم، مگر رهبر انقلاب ساده نشین نیست پس چرا مسئولان از رهبر الگو نمی گیرند و برخی دنبال زندگی تشریفاتی و تجملی رفته اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: مردم از فساد، رفاه زدگی، دزدی و اختلاس ناراحتند، و هنگامی که می بینند یک مدیر ۱۳۰۰ شرکت دارد ناراحت می شوند، وقتی می بینند فرزندان مسولان در کانادا درس می خوانند ناراحتند و ما نیز متاسف می شویم که چرا باید اینگونه باشد.

نقوی حسینی گفت: بسیاری از کشورها هنوز باور ندارند ایران اسلامی به دانش هسته ای رسیده است و این استعداد و توانمندی برای بسیاری عجیب و حیرت انگیز است.

وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز همه رسانه ها به بیانات رهبری چشم دوخته اند و انتظار داریم دولتی انقلابی و شجاع سر کار باشد تا ارزشها حفظ شود.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا باید منتظر خارجی ها باشیم، مگر مذاکره نکردیم مگر آمریکا آن را امضا نکرد پس چرا به تعهدات عمل نمی کند، این مذاکرات نشان داد دشمن آمده سر ملت را ببرد و هرگز قابل اعتماد نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: دیپلماسی ما باید آگاه باشد زیرا دشمن دروغگوست و بارها به ملت توهین کرده و این دشمن هرگز قابل اعتماد نیست و نباید فریب آنها را بخوریم.

وی افزود: باید به ایمان ملت تکیه کنیم و بدانیم همین مردم حامی واقعی نظام هستند و اگر گلایه ای هست و انتقادی به برخی مسائل دارند ناشی از ناتوانی ما مدیران است و نباید ما مسئولان هزینه ناتوانی خود را به پای تظام بگذاریم.

نقوی حسینی گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم دست غارتگران را از بیت المال قطع کند و مردم اجازه نمی دهند غارتگران مسئولیت بگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و مطمئن باشیم که آینده انقلاب روشن، شکوفا و درخشان است و به مسیر خود با اقتدار کامل ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار