مدیرعامل اتحادیه دامداران قزوین:
مدیرعامل اتحادیه دامداران استان قزوین گفت: ایجاد زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی موجب افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه های تولید، ارائه محصول با قیمت مناسب به بازار جهانی، بهبود تولید و کاهش سهم واسطه‌گری می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین حسین نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اوایل انقلاب واردات لبنیات به کشور بسیار بالا بود و اکنون با توجه به اینکه جمعیت کشور زیاد شده است اما سالانه چند 100 هزار تن صادرات لبنیات داریم.

وی یکی از مشکلات کشاورزان را دغدغه های پس از تولید دانست و گفت: قزوین تشکل‌های تعاون روستایی قوی دارد و موفقیت این تشکل‌ها به دلیل تعامل و همکاری با کارشناسان استان است.

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان قزوین تصریح کرد: ایجاد زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی موجب افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه های تولید، ارائه محصول با قیمت مناسب به بازار جهانی، بهبود تولید و کاهش سهم واسطه‌گری می‌شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: با تقویت تعاونی‌ها بعد از تولید محصول، می‌توان در زمینه برداشت و جمع‌آوری محصول، حفظ و نگهداری و فروش محصول مشارکت کنند و جای واسطه‌ها را پر کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی از محصولات کشاورزی بعد از تولید بدون فرآوری به بازار عرضه می‌شود اضافه کرد: باید تعاونی‌های کشاورزی تقویت شود و زنجیره تولید تا مصرف را خود کشاورزان و تعاونی‌های کشاورزی مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار