رئیس انجمن فوتبال رومیز خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در حال فراهم کردن شرایط برای برگزاری جام محلات فوتبال رو میز در شهریور ماه هستیم.
کد خبر: ۵۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 03 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدحسین داوری‌نیا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان و فعالیت بیشتر انجمن فوتبال رو میز اظهار داشت: در ایام اوقات فراغت کلاس‌های آموزشی بسیاری برگزار می‌شود، از جمله کلاس‌هایی که آستان‌قدس به این منظور گذاشته است، لذا ثبت‌نام آن از 25 خرداد تا آخر مرداد برای آقایان و در رده سنی هفت تا 17 سال ادامه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای خراسان رضوی در این رشته ورزشی و وجود ملی پوشان خراسانی در ادوار مختلف گفت: با وجود این همه ظرفیت متاسفانه فدراسیون به این رشته و تلاش ورزشکاران آن توجهی نمی‌کند چنانچه اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا که ورزشکار خراسانی هم میان آنها بودند بدون هیچ دلیل مشخصی لغو شد که البته نبود بودجه و نبود حمایت مالی دلیل اصلی آن بود.

داوری‌نیا عنوان کرد: در حالی که فوتبال رو میز ورزشی سالم، زیبا و بدون آسیب است و از استقبال خوبی هم در میان مردم برخوردار است ولی متاسفانه حمایت درستی از آن نمی‌شود.

رئیس انجمن فوتبال رو میزی خراسان رضوی به برگزاری جام محلات این ورزش اشاره کرد و افزود: این مسابقات هر ساله در چهار دوره و در 13 منطقه شهر برگزار می‌شود و امسال سومین سال برگزاری آن است.

وی گفت: در حال حاضر در حال فراهم کردن شرایط برای برگزاری دوره بعدی آن در شهریور ماه هستیم که در دو بخش آقایان و بانوان و در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

داوری‌نیا همچنین به برگزاری دو دوره مسابقات در تیر ماه و به شکل رنکینگ اشاره کرد و افزود: زیر ساخت‌های این ورزش در خراسان رضوی به خوبی فراهم شده و ورزشکاران و عموم مردم هم استقبال خوب از این رشته داشته‌اند ولی متاسفانه لغو اعزامی مسابقات جهانی به علت کمبود بودجه و نبود حمایت تا حدود زیادی سبب دلسردی ورزشکاران شده و آسیب روحی و روانی زیادی به آنها وارد می‌کند چرا که زحماتشان به هدر رفته است.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی سال گذشته در مشهد و کسب چندین عنوان رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری و استانی نشان از جایگاه خوب این استان در کشور دارد اما نبود حمایت وزارت ورزش انگیزه ورزشکاران را از بین می‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار