کد خبر: ۵۶۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 14 February 2018

 

 
«علی اصغر جمشیدنژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان معارفه شد.

تابناک / «علی اصغر جمشیدنژاد» معاون سیاسی – اجتماعی استانداری گیلان امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان که به ریاست استاندار در سالن غدیر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، معارفه گردید و از زحمات محمد احمدی پور معاون پیشین سیاسی – اجتماعی استانداری گیلان قدردانی شد.

علی اصغر جمشیدنژاد در این مراسم اظهار کرد:خرسندم از اینکه توفیق خدمت در استان گیلان که مهد فرهیختگان است، یافتم. انتظاراتی که دکتر سالاری، استاندار محترم دارند جزو اولویت های کاری ام قرار می گیرد.

وی افزود:عملکرد گذشته حاکی از این است که توفیق مگر با همکاری موثر دولت،نهادها و مردم حاصل نمی شود لذا خدمت ما در گرو این مثلث محقق می شود. مشکلات وقتی حل می شود که تعامل متقابل برقرار باشد.

وی ادامه داد: جوانان و بانوان دو قشری هستند که براساس توانمندی‌ها هم انتظار و هم حق دارند لذا باید شرایط لازم برای استفاده از ظرفیت آنان فراهم شود.

جمشیدنژاد گفت: باید تلاش کنیم تا ریل توسعه استان با سرعت بیشتری حرکت کند، امروز نیروهای امنیتی ما در اوج توانمندی هستند، اگر تکیه بر نظر مردم و نیازهای آنها نداشته باشیم نمی‌توانیم به اهداف تعیین شده، دست یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: در صحنه عمل با مشارکت شما جوانان، اصحاب رسانه، احزاب و سمن‌ها باید شرایط توسعه استان را فراهم کنیم. 

گفتنی است؛ علی اصغر جمشیدنژاد،معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان را در سابقه کاری خود دارد و همچنین مدیرکل سیاسی و انتظامی کردستان و کرمانشاه نیز بوده است؛ وی همچنین مدیرمسئولی روزنامه نسیم غرب را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار