رئیس هیئت باستانی و زورخانه ای استان البرز گفت: با همکاری شهرداری کرج در یکی از بوستان های سطح شهر اولین زورخانه روباز کشور احداث خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 15 February 2018

به گزارش تابناک : سعید موحدی مهر اظهار کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز یک قطعه زمین در منطقه کلاک کرج درجهت توسعه ورزش باستانی واحداث زورخانه جدید  به این هیئت واگذار شده است.

وی به موفقیت های استان البرز در رشته باستانی اشاره کرد و گفت: البرز جزو ۳ استان برتر در ورزش باستانی بوده و برای توسعه و روند صعودی این رشته در شهرستان های استان البرز نیز برنامه هایی تدوین شده است.

رئیس هیئت باستانی وزروخانه ای استان البرز به برگزاری اولین دوره جشنواره رادیویی باستانی به میزبانی کرج اشاره کرد و گفت: این مسابقات در مدت ۴ روز برگزار شد  و شامل مسابقات مرشدی قهرمانی کشور در ۴ رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز بود.

موحدی مهر تصریح کرد: در مسابقات مرشدی قهرمانی کشور استان البرز در مجموع رده های سنی مختلف به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت باستانی وزورخانه ای استان البرز از فعالیت ۱۲ زورخانه در استان خبرداد و گفت: باتوجه به امکانات موجود فرایند استعدادیابی از یک ماه گذشته با همکاری مدارس آغاز شده است.

موحدی مهر در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰۰ ورزشکار زورخانه ای در استان البرز فعالیت می کنند که طبق برنامه تا پایان سال آینده این تعداد به ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار