از بخش‌های مهم و جالب توجه این کاروان سلامت، ارائه برنامه آموزشی با موضوع پیشگیری از سرطان، به مراجعان و اهالی منطقه بوده است.
کد خبر: ۵۶۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 17 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، رییس هیئت مدیره سمن خیریه همت عالی گفت: از بخش‌های مهم و جالب توجه این کاروان سلامت، ارائه برنامه آموزشی با موضوع پیشگیری از سرطان، به مراجعان و اهالی منطقه بوده است.


اعضای سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی مازندران ۳۰۰ ویزیت تخصصی رایگان را برای مردم بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری انجام دادند.

دکتر عالیه زمانی رییس هیئت مدیره سمن خیریه همت عالی در گفتگو با خبرنگاران  ، گفت:

به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان، با همکاری شورای اسلامی بخش رودپی جنوبی و حضور پزشکان و پیراپزشکان عضو این سمن، چهل ودومین کاروان سلامت به بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری اعزام شد و با استقرار در روستای فیروزکنده علیا بیش از ۳۰۰ ویزیت تخصصی (سطح دو) را به مراجعان از روستا‌های مختلف بخش ارائه کرد.

وی اشاره به انجام بیش از ۳۰۰ ویزیت سطح دو برای اهالی بخش، افزود: در این کاروان ۱۴ گروه پزشکی و پیراپزشکی متشکل از متخصص قلب وعروق، متخصص داخلی، فوق تخصص خون وانکولوزی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، متخصص اطفال، متخصص جراحی عمومی، متخصص زنان وزایمان، متخصص ارتوپدی، دندانپزشک، پزشک عمومی، روانشناس، تغذیه، پرستار و ماما حضور داشتند.

رییس هیئت مدیره سمن خیریه همت عالی گفت: از بخش‌های مهم و جالب توجه این کاروان سلامت، ارائه برنامه آموزشی با موضوع پیشگیری از سرطان، به مراجعان و اهالی منطقه بوده است.

دکتر زمانی افزود: سنجش قند خون و ارزیابی و کنترل فشار خون از بخش‌ های دیگر این برنامه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار