این پرواز نکته های ویژه ای داشت از جمله موضوع دو مسافران خردسال که یکی از آن ها چهارشنبه گذشته قرار بود برای جشن تولدش به میان اقوام خود در کهگیلویه و بویراحمد بیاید اما متاسفانه قربانی این سانحه شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 23 February 2018
سقوط هواپیمای مسافربری ، آسمان از تهران به مقصد یاسوج تنها دقایقی مانده به فرود در فرودگاه یاسوج ، به دیواره بلند دنا برخورد نمود و سقوط کرد . از روز یکشنبه تاکنون تیم های جستجو و امداد در حال رفت و آمد به قله کوه دنا برای برگرداندن ، پیکر جانباختگان آن هستند اما هنوز توفیقی نیافته اند و بارش های پی در پی برف هم مزید بر علت شده و عملا انتقال پیکرها را متوقف نموده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این پرواز نکته های ویژه ای داشت از جمله موضوع دو مسافر خردسال که یکی از آن ها چهارشنبه گذشته قرار بود برای جشن تولدش به میان اقوام خود در کهگیلویه و بویراحمد بیاید اما متاسفانه قربانی این سانحه شد.
 
جشنی برای

"ایلیا" دانشی یکی از مسافران خردسال این پرواز بود که به همراه برادر بزرگتر و مادرش برای برپایی جشن تولد خود در کنار خانواده پدری و مادری اش در راه یاسوج بود و تنها چند دقیقه مانده به فرودگاه یاسوج هواپیما به یکی از قله های دنا برخورد کرد و جان خود را از دست داد.
یکی دیگر از این کودکان "شهبد" یاری پور بود که این کودک خردسال هم به همراه پدر و مادر خود راهی دیار پدری شده بود تا در کنار خانواده ، روزهای شاد و بیادماندی را تجربه کند و برگردد برای دوستان تهرانی اش از خاطرات شیرنش در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد بگوید اما تقدیر برایش رقم زد که پیکر کوچکش در زیر برف های دنا مدفون شود و یاد و خاطره اش در دنا بماند.
اما مردم شهر سیسخت که بسیار نزدیک به محل وقوع حادثه بوده اند و از همان روزهای اول تدارکات و کمک به صعود امدادگران برای رسیدن به اجساد این مسافران را به خوبی مدیریت کردند ، "ایلیا" و "شهبد" را هم فراموش نکردند و برنامه ای مفصل و به یادماندنی برای این قربانیان خردسال برپا کردند.
 
مردم با احساس و نوع دوست این شهر توریستی ضمن کمک در میدان عملیات نجات و پشت میدان عملیات با بر عهده گرفتن تدارکات ، عصر روز گذشته با دعوت از خانواده ی "ایلیا" و "شهبد" و با برپایی جشن تولدی در دامنه های کوه دنا یاد این مسافران کوچولو را گرامی داشتند.
این اقدام قابل تحسین ، توسط ستاد مردمی این شهر انجام شد که البته مدیریت بیشتر اقدامات صورت گرفته در خصوص کمک به امدادگران در کمپین "کوه گل" توسط همین گروه های مردمی انجام شده بود و با توجه به ادامه دار شدن عملیات جستجو هنوز هم ادامه دارد.
گزارش تصویری:جانی پور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
آفرین به غیرت و همدلی مردم این منطقه. دست مریزاد. شایسته افتخارید.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
این خبر را بر ندارید ازتون شکایت میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
فاجعه ملی، از دست رفتن سرمایه های انسانی و مادی و در نهایت خیانت مسئولین و دلواپسان به مردم که اگر زودتر به مشکلات حال حاضر فکر می کردند و صنعت هوایی رو نو می کردند احتمالا از این مشکلات نداشتیم مگر در کل دنیا جقدر از این خبر ها می شنویم که مدام تو ایران از این خبرها داریم؟! و متأسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
نظر میدهم که خیلی ظلم بدی به ما وخانوادهاشون شده ازخدامیخواهم که یه صبری به خانوادهاشون بده وخیلی خیلی متاسفم دنا که ظلم بدی به ما کرد
فاطمه یاسوج سکونت اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
واقعاازدنانفرین دارم،چطوردلت اومدآقای دکتردانشی راوامثالش رادلشونوبشکنی دلی دارم پرازدردوپرازغم،بیادستش نزن می‌ پاشد ازهم بیادسیدطاهاوایلیا ومادرشون وهمه 66
گیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
خانواده های قربانیان سقوط هواپیمای یاسوج خداصبر عظیم بهتون بدهد آمین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار