مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:تمامی اقدامات صورت‎گرفته برای زلزله‎زدگان از محل منابع و بودجه‎های داخلی خود سازمان هلال‎احمر تأمین شده است.
کد خبر: ۵۷۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 25 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نشست خبری امروز که جهت تجلیل از فعالان عرصه اطلاع رسانی در زلزله کرمانشاه در سالن جلسات هلال احمر برگزار شد، افزود:با گذشت بیش از سه ماه از زلزله آبان ماه در کرمانشاه هلال احمر با تمام توان و نیرودر حال خدمات رسانی به مناطق زلزله زده است.

وی خاطر نشان کرد:تاکنون سه مرحله بسته‌های غذایی به ارزش  هربسته بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در مناطق زلزله زدهصورت گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  اظهار داشت: تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان هم از کمک‌های مردمی به حساب هلال احمر واریز شده است که تا پایان سال تعیین تکلیف و با تعامل و نظارت مسئولان پرداخت آن انجام می‌شود.  

امیریان تصریح کرد: بعد از تعیین تکلیف شدن به هر خانواری که اعضای خانواده شان را از دست داده اند مبلغ ۵ میلیون تومان و خانواری که در ده روز اول زلزله صاحب فرزند شده اند ۵ میلیون تومان  اختصاص می‌یابد و تا کنون ۳۷۰ مورد پرونده برای فوت شده‌ها و ۵۰ مورد برای متولدین تشکیل شده و باقیمانده مبلغ نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ابراز داشت:۳۶ شعبه، پایگاه ومکان فعالیتی هلال احمر در استان داریم که با توجه به گستردگی بحران در روز‌های اول شرایط  در شناسایی دواطلبان برای کمک رسانی دجار مشکل شده بودیم واقعا حجم کار فراوان و نیرو‌ی آموزش دیده کم داشتیم.

به گفته این مسئول: ۹۴ هزار تخته چادر دربین زلزله زدگان توزیع شده به بیش از ۷۰ میلیارد توامان برای سازمان هزینه در برداشته است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار