امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عزم راسخ برای مدیریت در تراز نظام جمهوری اسلامی همچنان باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 25 February 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد– حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار فرمانده و معاونان انتظامی استان، اظهار کرد: همه در استان می‌دانند که بنده از دریافت لوح و تشویق در جلسات و مکان‌های مختلف اِبا دارم و با روحیه‌ام سازگار نیست.
وی ادامه داد: اگر کاری واقعا باید انجام بشود و انجام شده است حتما وظیفه و تکلیف است و وظیفه و تکلیف را خدای تبارک و تعالی باید پاداش بدهد و نمره الهی است لذا انسان از دلخوش شدن به این تشویق‌های مردمی خوف دارد که مبادا نمره الهی آن کاهش یابد و خداوند به دلیل دلخوش بودن به این تشویق‌ها دستش را خالی بگذارد و چیزی عاید او نشود.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: گاهی نیز انسان کاری انجام نمی‌دهد و تشویق‌ها موجب شرمندگی او می‌شود یعنی در آن وظیفه‌ای که باید در نظام جمهوری اسلامی انجام گیرد و خدماتی که باید ارائه شود متاسفانه حق مطلب ادا نمی‌شود و شرمندگی درپی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بنابراین اگر انسان بتواند از این تشویق‌ها و مسائل ظاهری پرهیز کند و ابا داشته باشد شاید بتواند به درجات الهی ارتقا و به انجام وظیفه بیشتر موفق شود.
وی با تشکر از سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی انصافا در این مقطع خوش درخشیده است.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: ما مقاطع مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم و نیروی انتظامی نیز در تمام این مقاطع نقش آفرین بوده است که البته در برخی مقاطع گاهی قوی‌تر و گاهی ضعیف‌تر اما در این مقطع احساس می‌شود که انصافا مدیریت خوبی بر نیروی انتظامی حاکم است و مجموعه‌ای مصمم چه در راس امر و چه در مجموعه هیئت‌های رئیسه و مدیریت و شوراهای فرماندهی و مجموعه‌های استانی همه دست به دست هم داده‌اند و عزمی راسخ در انجام وظیفه دارند که جای قدردانی و تشکر دارد که باید این عزم و اراده در انجام وظیفه ادامه پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به قضایایی اخیری که در تهران رخ داد، افزود: اگر اقتضاء این باشد که انسان در جاهایی مانند حوادث روزهای اخیر آنقدر کوتاه بیاید تا نیروی خود را تقدیم پروردگار کند اما دشمن سوء استفاده نکند باید این گونه اقتضائات را راحت بپذیرد.
امام جمعه شهرکرد در ادامه تاکید کرد: البته پذیرفتن شرایط و اقتضائات به معنی ذلت پذیری و اینکه آدم در تمام مسائل نظاره‌گر باشد و دست روی دست بگذارد و تلفات دهد و عقب نشینی کند، نیست بلکه اقتدار، صلابت، عمل به هنگام و تسلط باید همواره وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: تجمیع بین اقتدار داشتن در عین حال بهانه به دست دشمن ندادن و مدیریت افرادی که در صحنه حضور دارند همگی با هم کار بسیار سختی است البته اگر انسان به خدای تبارک و تعالی تکیه کرد و از قدرت پروردگار و امداد الهی استفاده کرد این‌ها آسان می‌شود.
امام جمعه شهرکرد در پایان عنوان کرد: از نیروی انتظامی در استان و کشور و سردار اشتری که خوب عمل کردند تشکر می‌کنم.
در ابتدای این دیدار سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی استان گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته نیروی انتظامی، اغتشاشات اخیر و دیگر موارد امنیتی اقدامات خوبی را داشته است.
وی اظهار کرد: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و عنایت ویژه‌ای که ایشان به نیروی انتظامی دارند، این مجموعه تلاش کرده است تا وظیفه‌اش را به موقع بشناسد و به موقع عمل کند.
سردار غلامزاده اضافه کرد: بصیر بودن نسبت به وظیفه یکی از مواردی است که نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف عقیدتی سیاسی و اطلاعات عملیات به دنبال آن است.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی با هوشمندی، تدبیر و اقتدار همه جانبه حوادث، اتفاقات و وقایع مختلف مانند نزاع ها، برخورد با قاچاقچیان و برگزاری انتخابات را مدیریت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار