نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین با اشاره به اینکه بعد از زلزله 7.3 ریشتری برای هتل‌های قصرشیرین تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، گفت: تسهیلات به درد ما نمی‌خورد، بهتر است این بودجه صرف جذب گردشگر شود تا هتل‌ها مسافر داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 25 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهروز مرادی اظهار کرد: بعد از زلزله اخیر برای کمک به هتل‌های قصرشیرین تسهیلاتی برای آنها با عنوان طرح توسعه در نظر گرفته شد که این تسهیلات هیچ کمکی به هتل‌ها نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مشکل هتل‌های قصرشیرین و رکود آنها با پرداخت تسهیلات حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما برای همین فضای فعلی هتل‌ها که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده مسافر و گردشگر نداریم، چه برسد به آنکه بخواهیم دوباره وام بگیریم و هتل‌ها را توسعه دهیم.

نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات باعث می‌شود باری به بدهی‌های هتل‌داران اضافه شود و کارایی چندانی برای آنها نداشته باشد، زیرا هتل‌داران هم اکنون هم بدهی زیادی به بانک‌ها دارند.

مرادی معتقد است، بهترین راه برای بهبود وضعیت هتل‌های قصرشیرین و رونق دادن به آنها این است که برای آنها گردشگر و مسافر جذب شود.

وی تاکید کرد: بهتر است اعتباری که برای پرداخت تسهیلات به هتل‌ها در نظر گرفته شده صرف توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان قصرشیرین شود تا بتوان از قبل آن مسافر و گردشگر جذب کرد.

نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین یادآور شد: با این روش هم توسعه پایدار در شهرستان قصرشیرین را خواهیم داشت و هم از قبل آن مسافر و گردشگر برای هتل‌ها پیدا می‌شود و از این وضعیت خارج می‌شوند.

مرادی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هتل‌های متعددی در قصرشیرین ساخته شد و برای هرکدام از این هتل‌ها نیز هزینه‌های میلیاردی صرف شد، افزود: از سال 92 با بسته شدن مرز خسروی رونق از هتل‌ها رفت و اکنون 9 هتل مجهز و مدرن قصرشیرین در رکود کامل به سر می‌برند و بدهی فراوان و اقساط مشکلات آنها را دو چندان کرده است.

وی مسکن‌های مقطعی را برای کمک به هتل‌های قصرشیرین موثر ندانست و ادامه داد: تنها راه این است که با بازشدن مجدد مرز خسروی و یا راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین رونق به این منطقه برگردد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار