رییس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: 128 فقره چک پول جعلی در قزوین کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 27 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی افزود: با اطلاع از توزیع مقادیری چک پول جعلی در قزوین، پیگیری موضوع با انجام اقدامات نامحسوس اطلاعاتی در دستور کار قرارگرفت.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: با شناسایی فرد متهم و بازرسی از منزلش، 128 قطعه چک پول پانصد هزار ریالی جعلی کشف و وی لب به اعتراف گشود.
سرهنگ مرادی گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

**‍کشف 11 هزار عدد انواع موادمحترقه غیر مجاز در قزوین
در خبر دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 11 هزار و 20 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در قزوین کشف خبر داده است.
سرهنگ ایمان علی محمدزاده افزود :ماموران کلانتری 12 بازار حین گشت زنی یک نفر توزیع کننده مواد محترقه را شناسایی و بازرسی از وسایل همراه وی تعداد 2 هزار و 370 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف و متهم را دستگیر کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران کلانتری 13 نیز در اقدامی غافلگیرانه یک واحد صنفی در شهر قزوین را در خصوص فروش مواد محترقه شناسایی و در بازرسی از آن هشت هزار و 650 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
سرهنگ محمد زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی،تصریح کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی موادمحترقه در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد در دستور کار پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار