جشن ملی نیکوکاری از روز شانزدهم تا هجدهم اسفندماه در مدارس سراسر استان، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه با مشارکت پرشور نیکوکاران یزدی برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۷۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 03 March 2018

«مهدی نشاسته‌گر» ريیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزد با بیان این که جشن ملی معنوی نیکوکاری یک جریان است و نبایستی به یک روز خاص محدود شود، گفت: رویکرد جشن نیکوکاری کاهش چشمگیر پایگاه‌ها و چادرها و تعامل و برقراری ارتباط با مراکز مختلف ازجمله اصناف، مراکز نیکوکاری، خیران، جامعه مهندسان، جامعه پزشکان، اتحادیه‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، هتل داران، مؤسسات خیریه، شهرداری‌ها، مناطق تجاری و اقتصادی، بانک‌های دولتی و خصوصی، تولیدکنندگان، بازرگانان، ورزشکاران، مراکز آموزشی، دانشگاهی و سازمان دانش‌آموزی است . 

وی با تأکید بر استفاده از سامانه نیکوکاری 0968877 برای اهدای کمک‌های نقدی در جشن نیکوکاری، بیان کرد: شماره‌گیری کد ussd به شماره #035*8877* و مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir از دیگر روش‌های نوین برای کمک‌رسانی آسان‌تر به نیازمندان استان یزد است . 

ريیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان با بیان این که این جشن ملی به همت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، آموزش ‌و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و بسیج سازندگی انجام می‌شود، افزود: جشن ملی نیکوکاری از روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه تا جمعه هيجدهم اسفندماه در مدارس سراسر استان، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه با مشارکت پرشور نیکوکاران یزدی برگزار می‌شود . 

به گفته نشاسته‌گر، مردم نیکوکار استان یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالا به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار