به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهر:
زندگینامه اولین شهید استان قزوین حمید سیاهکالی مرادی رونمایی شد
کد خبر: ۵۷۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 04 March 2018

 

نویسنده کتاب «یادت باشد»: با همکاری دلسوزان فرهنگی زندگینامه شهدای مدافع حرم در استان قزوین را به صورت کتاب منتشر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رسول ملاحسنی عصر شنبه در مراسم رونمایی از کتاب «یادت باشد» زندگینامه اولین شهید مدافع حرم استان قزوین حمید سیاهکالی مرادی که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: از اولین روزی که نگارش این کتاب کلید خورد تا روز انتشار حضور شهید را در فعالیت خود احساس می کردیم و گویی شهید خود ناظر کتابش بود.

وی اضافه کرد: همسر و خواهر شهید در نگارش این کتاب بسیار صبوری کردند و کمک تیم ما بودند تا کتابی روان و واقع گرایانه از زندگی شهید شکل بگیرد که امیدواریم در مخاطب هم تاثیر گذار باشد.

نویسنده کتاب «یادت باشد» تصریح کرد: برای هر قدمی که برای نگارش کتاب برمی داشتیم باور کنید که شهید چند گام برای ما برمی داشت و نیازهای ما اجابت می شد و براستی کار برای شهدا احساس زیبایی دارد که باید وارد آن شوی تا درک شود.

ملاحسنی اظهارداشت: جمع آوری دست نوشته، صوت شهید، امور بازنویسی، ویراستاری و طراحی و چاپ حدود دو سال طول کشیده و اثری ساده وروان از کار درآمده است.

وی گفت: همه همکاران در جای جای جمع آوری اسناد و مدارک و زمان تایپ مطالب اشک ریخته اند و با آن ارتباط معنوی برقرار کرده اند که این حس و حال بیانگر معنویت حاکم بر زندگی شهدا و دوران پس از شهادت آنهاست.

ملاحسنی یادآورشد: این اولین کتابی است که در مورد زندگینامه شهدای مدافع حرم نگارش می شود و امیدواریم با همراهی همه کسانی که در نگارش و چاپ آن به ما کمک کردند بتوانیم زندگینامه سایر شهدای مدافع حرم استان را نیز به صورت کتاب منتشر کنیم.

در این مراسم همسر اولین شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی هم از گردآورندگان کتاب «یادت باشد» تقدیر و تشکر کرد.

استان قزوین ۱۴ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار