به گزارش تابناک قزوین:
به گزارش خبرنگار تابناک عصر روز گذشته طی برگزاری مراسمی رسمی آیین رونمایی از کتاب یادت باشد زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 04 March 2018

کتاب اولین شهید مدافع حرم شهر قزوین با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مسیولین و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

در این مراسم که خانواده شهید صدرزاده معروف به سید ابراهیم فرمانده تیپ فاطمیون در سوریه به عنوان مهمان ویژه حضور داشت سرکار خانم سیاهکالی همسر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی ضمن خوش آمدگویی به حضار و تشکر از زحمت کشان انتشار این کتاب ابراز امیدواری کرد روایت این خاطرات بتواند حرکت به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرعت ببخشد.
محمدرسول ملاحسنی نویسنده کتاب نیز در سخنان خود با اشاره به بیش از دو سال تلاش برای تولید این کتاب گفت: کتاب یادت باشد فرصتی است برای بیان سبک زندگی دینی و اسلامی تا بتوانیم در بیانی کاملا عاشقانه و داستانی زندگی شهدای مدافع حرم را از نزدیک به تماشا بنشینیم.
گفتنی است کتاب یادت باشد بیان زندگی شهید سیاهکالی از زبان همسر شهید است که در ۳۷۸ صفحه و سه بخش شامل زندگی نامه، وصیت نامه و گالری تصاویر منتشر شده است.
حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید استان، حجت الاسلام عادل مدیرکل اوقاف استان، اسماعیلی مدیرکل امور کتابخانه‌های استان، حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین، نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، دکتر مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر، برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان و ملازینل معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین از جمله مسئولینی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
علاقمندان جهت تهیه عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم میتوانند به وب سایت رسمی کتاب به ادرس  http//yadat-bashad.ir/ketab مراجعه و به صورت انلاین سفارش خود را ثبت کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار