به همت بسیج رسانه اتوبوس مطالبه گری برای پرسش و پاسخ خبرنگاران و مسئولان در شهر کرمان راه اندازی و امروز شهردار کرمان جوابگوی خبرنگاران بود.
کد خبر: ۵۷۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 04 March 2018

مهران عالم زاده شهردار کرمان در اتوبوس مطالبه گری در پاسخ به سئولات خبرنگاران گفت:بزرگترین چالش شهر کرمان وسعت بیش از حد آن است .
وی در مورد ساخت بلوار حسن آباد که تا کی ادامه دارد هم گفت: بحث تملک مطرح است همچنین سطح توقع مردم از شهرداری بسیار زیاد است و شهر با توسعه‌ای که پیدا کرده است امکان خدمات رسانی به سرعت امکان پذیر نیست.
شهردار افزود :پروژه باغ ملی با توجه به اصرار برای تمام شدن سرعت گرفت اما به دلیل کمبود نقدینگی بحث اقتصادی و ساخت و ساز‌ها به کندی و سرعت پایین انجام می‌شوند.
عالم زاده گفت :ما وظیفه داریم این پروژه‌ها را سریع‌تر تمام کنیم و این ترافیک‌ها روان‌تر شوند و در صورت تامین اعتبار به زودی ساخت و سازها انجام می شوند.
وی گفت :در بحث شرایط ترافیکی میدان قرنی هم یا این میدان کوچک‌تر می‌شود یا تغییری نمی‌کند
شهردار کرمان در مورد پل سیدی هم گفت : تفاهم نامه با پیمانکار انجام شده و قول داده که این پل در تیر ماه سال آینده تحویل داده شود.
وی گفت : طرح شش دروازه در حال انجام است، اما به دلیل کمبود منابع مالی با سرعت پایین انجام می‌شود و بهتر بود ما براساس تامین اعتبار پروژه‌ها را شروع کنیم.
عالم زاده در مورد بحث آسفالت نامناسب خیابان های شهر هم گفت : آسفالت‌های نامناسب برمی گردد به زیر ساخت‌ها عمر مفید آسفالت ۷ الی ۸ سال است که اگر اعتبار وجود داشته باشد روکش آسفالت انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار